بانک و بیمه

سازمان تامین اجتماعی ابرطلبکار ‌شد| ‌۹۳ هزار میلیارد از بخش خصوصی طلب داریم

به گزارش ایران تحلیل، میرهاشم موسوی در مراسم افتتاحیه پاراکلینیک تامین اجتماعی شهرستان قوچان با بیان اینکه ساخت این مراکز با رویکرد به روز رسانی و ارتقای خدمات به مردم انجام می شود، تصریح کرد: در دوران انقلاب تنها ۲۰ درصد از جمعیت ۳۵ میلیونی بیمه شدند. تامین اجتماعی بود. هدیه بیمه هدیه ای است که تاثیر عمیقی بر زندگی و آینده افراد دارد. اکنون به برکت انقلاب اسلامی ۷۴ درصد جمعیت کشور از تامین اجتماعی برخوردارند.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۸ میلیون نفر مستمری بگیران اصلی و طبیعی تامین اجتماعی هستند و ۴۶ میلیون نفر و مستمری بگیر به همراه خانواده تحت پوشش تامین اجتماعی کشور هستند.

موسوی با بیان اینکه خدمات تامین اجتماعی محدود به بازنشستگی نیست، گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم ۲۶ هزار کارگاه از تخفیفات و معافیت های تامین اجتماعی به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان بهره مند شده اند که نقش مهمی در حمایت از صنعت بازی کشور داشته اند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور توضیح داد: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ هزار میلیارد تومان بیمه بیکاری به بیمه شدگان این سازمان پرداخت شده است و همه این مزایا در یک مقطع زمانی به دلایل مختلف ارائه شده است. ، ورودی ما کمتر از خروجی بود.

موسوی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی تنها ۲۰ مرکز در کشور وجود داشت و امروز ۴۰۴ مرکز خدماتی شامل ۸۰ بیمارستان فوق تخصصی وجود دارد.

وی عنوان کرد: توسعه خدمات تامین اجتماعی با گذشته قابل قیاس نیست در حاال روزانه ۱۲۰۰ خدمت سرپایی و ۱۳ هزار تختی در کشور داریم علاوه بر اینکه درمان مستقیم و خدمات گسترده را به بازنشستگان و مناطق محروم کشش رایگان داریم که به صورت ۱۰۰ نفر از مردم انجام می شود. ارائه می دهد که کار می کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به فعالیت های دولت سیزدهم گفت: در دولت سیزدهم کارهای خوبی انجام شد و خیلی از این کارها می توانست زودتر در کشور انجام شود. در حال حاضر بیش از ۱۳۳ طرح درمانی در سراسر کشور در حال اجراست که معتقدیم می تواند نقش بسزایی در توسعه خدمات پزشکی کشور داشته باشد.

موسوی تصریح کرد: از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ سازمان تامین اجتماعی با اقدامات خوب سازمان تامین اجتماعی و حمایت های خوب دولت و سازمان اجتماعی با بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان به یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی کشور تبدیل شد. او به جای پرداخت بدهی های خود، تبدیل به فوق العاده بدهکار می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه حدود ۹۳ میلیارد از بخش خصوصی به دولت بدهکار هستیم، باید توجه داشت که این پروژه در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و زیرزمین ساخته می شود. ۲۵۰۰ متر مربع در دو طبقه و با ۸۵۰۰۰ میلیارد تومان وام ساخت و ۲۰۰۰۰ میلیارد تجهیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا