سازمان حمایت زمین بازی ایران خودرو را به هم میزند؟/ زیاندهی بهانهای برای بالابردن قیمت خودرو
ایران خدرو امسال با هدف فروش قیمت های بالاتر ، پیشنهاد خودرو را محدود کرد. این شرکت که در معرض موانع دولت برای افزایش قیمت ها قرار داشت ، امروز اعلام کرد که مجوزهای لازم را دارد و اگر سازمان این موضوع را توضیح نداد ، به طور خودجوش جوایز جدیدی را به عموم و رسانه ها تحویل می دهد. تهدیدی که منجر به واکنش غیر منتظره سازمان پشتیبانی سازمان شد. این سازمان احتمالاً زمین بازی ایران خمرو را مختل می کند.
براساس تجارت اخبار ، ایران خمرو ، به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت خودروهای ایران ، خواستار عجله برای توضیح قیمت های جدید برای محصولات خود شده است.
در چند روز گذشته ، گزارشی از IRIB منتشر شده است که ایران از ابتدای سال جاری هیچ پیشنهادی در بازار نداشته و فروش فروش خودرو را استخدام کرده است.
این گزارش به دنبال واکنش فوری سازمان بود. از تیم بازرسی ویژه این سازمان برای بررسی احتمال کیک اتومبیل در شرکت خودرو استفاده شد.
در حاشیه بازرسی ، حسین فریدزاده ، رئیس سازمان پشتیبانی: “سیاست قیمت و فروش خودرو در اختیار هیئت رقابت قرار دارد و مبادله مواد اولیه توسط آخرین سوالات تأیید نمی شود.”
وی همچنین هشدار داد که اگر احتکار اثبات شود ، اقدامات خیاطی ساخته شده در دستور کار خواهد بود.
قیمت گرامر تنها دلیل از دست دادن ایران Khodro است؟
در پاسخ به آخرین تحولات ، مدیرعامل ایرانی Khodro ، آدل پیرماهامادی ، روش قیمت فعلی را علت از دست دادن شرکت ذکر کرد و خواستار دریافت جایزه کارخانه برای قیمت واقعی بازار شد.
وی قیمت بازار بازار را نامعتبر توصیف کرد و از هماهنگی با سازمان پشتیبانی و وزارت بهداشت در مورد قیمت اصلاحات صحبت کرد.
با این حال ، نگاهی به تاریخچه شرکت نشان می دهد که مشکلات اصلی مانند ساختار اداری ناکارآمد ، کار بیش از حد ، ضعف در زنجیره تأمین و سرمایه گذاری های ناکام نقش جدی تری در خودآزاری ایران ایفا می کند. به نظر می رسد این عوامل که همیشه در سالهای اخیر مطرح شده اند ، به حاشیه رانده شده اند.
Pirmohammadi همچنین از برنامه توسعه محصول ایران Khodros صحبت کرد و اهدافی از قبیل کاهش هزینه ، توسعه محصول و تولید خودروهای ترکیبی را طی دو سال ارائه داد. با این حال ، باید به خاطر داشت که وعده های مکرر برای توسعه سبد محصولات و کاهش هزینه قبلاً ارائه شده است.
نتیجه این اهداف در سالهای اخیر نتیجه حاصل نشده است ، اما افزایش قیمت برای مصرف کننده نهایی است. در بعضی موارد ، اهداف استراتژیک فقط روی کاغذ است و پس از تحقق الزامات مدیران شرکت فراموش شده است.
این سؤال اکنون بیش از هر زمان دیگری است ، نظارت مؤثر مؤسسات مسئول رفتار انحصار تولید کنندگان اتومبیل های خانگی کجاست. چرا موسسه ای مانند سازمان پشتیبانی از انتشار اخبار پیروی می کند؟
قیمت گذاری خود به خودی از خودرو ؛ سود سهامداران ضررهای مصرف کننده را به حاشیه رانده می شود
در حاشیه سازمان پشتیبانی از خودرو ایرانی ، رئیس سازمان گفت: “سازمان پشتیبانی سعی می کند قدرت و قیمت خودرو خود را به تأخیر بیندازد و این در سریعترین زمان اتفاق می افتد.”
اکنون روزی از ایران خمرو منتشر شده است که در آن وزارت بهداشت تأخیر در اعلام جوایز جدید است.
در این نامه ، ایران خدرو تهدید کرد که وقتی وزارت SEMIT جوایز جدید را به تأخیر انداخت ، افشای عمومی خود را ستایش و افشا کرد. این نگرش باعث افزایش رکود و فشار بر مقامات نظارت شده و نگرانی های فعالان خودرو در مورد عدم نظارت و شفافیت در مکانیسم مدیریت شرکت را گرم می کند.
مدیرعامل ایران خدرو گفت: قیمت قیمت گذاری برای از بین بردن صف های خرید است. با این حال ، این ادعا مغایر با این است که وی قیمت بازار بازار را لغو کرده است. صف خرید فقط در صورتی امکان پذیر است که تفاوت بین کارخانه و بازار کاهش یابد و کارخانه قیمت ها را به بازار نزدیک کند.
این قانون ، که در غیاب رقبای واقعی و در محیط انحصار فعلی ، فقط قیمت های بالاتری را برای مصرف کننده نهایی تحمیل می کند. به نظر می رسد که اولویت مدیران جدید kodro ایران بیش از این مزایای مصرف کنندگان برای حفظ سودآوری سهامداران است. همانطور که در انتشار ایران Khodro ذکر شد.
صف ها را فقط در صورتی که بازار خودرو انحصار احتمالی را ترک می کند ، حذف کنید
مدیران ایران بارها و بارها از تمایل به ارائه محصولات در مبادله مواد اولیه صحبت کرده اند. مسیری که آنها معتقدند او می تواند قیمت ها را واقعی کند ، اما شورای رقابت تاکنون این طرح را رد کرده است و کارشناسان در مورد مجموعه سوم خودرو ، اجاره ، گمانه زنی و روند اجرای پیچیده هشدار داده اند.
تجربه قبلی عرضه خودرو به مبادله مواد اولیه نشان می دهد که این روش تفاوت قیمت بین بازار و کارخانه را به روشی جدید بازتولید می کند و همچنین نمی تواند روند خرید را حذف کند.
این واقعیت که تولید کنندگان خودرو فقط در صورت سودآوری فعالیت ها قابل گسترش هستند. با این حال ، تا زمانی که بازار خودرو فاش نشود ، چنین درخواستی فقط فشار بیشتری به بازار خودرو و مصرف کنندگان وارد می کند.
تا زمانی که واردات واردات خودرو صحیح و رقابتی نباشد و دولت از درآمد صنعت خودرو دست نکشد ، نمی توان امیدوار بود که صف ها را از بین ببرد یا به قیمت ها برسد. ساختار بازار خودرو به گونه ای است که حتی با افزایش قیمت محصولات داخلی ، صف های خرید به دلیل عدم وجود گزینه های رقابتی وجود دارد.
برای خواندن بیشتر گزارش “سبک khodro ایران” را در اخبار تجاری بخوانید.