سازمان هواپیمایی خدمات کاسپین به مسافران در ٨ ساعت تاخیر پرواز نجف تهران را بررسی میکند
مدیر کار عمومی اداره هواپیمایی کشوری گفت که سیستم شکایت مسافر فعال است و مسافران می توانند تمام شکایات موجود در سیستم را ارائه دهند و این علائم هر روز توسط شرکت های هواپیمایی بررسی می شود.
Mehdi Ramezani ، در مورد تأخیر بیش از ۴ ساعت پرواز تهران نجف از شرکت هواپیمایی کاسپین ، گفت: مسافران ، که به خدمات ارائه شده توسط شرکت اعتراض می کنند و اقدامات لازم برای رعایت دستورالعمل های مسافر را انجام می دهند.
وی افزود: “پس از تأخیر در پروازها ، دستورالعمل ها و دستورالعمل های قانون مسافر به کلیه خطوط هوایی لازم ابلاغ شد و این دستورالعمل در وب سایت ملی هواپیمایی بارگذاری شده و برای همه قابل مشاهده است.”
رمازانی ادامه داد: از طریق پرواز نجف با تأخیر بیش از ۴ ساعت به تهران ، و طبق توضیحات مربوط به هواپیمایی که در بالا ذکر شد ، این به دلیل بد آب و هوا و شرایط آب و هوایی در نجف بود.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کاسپین گفت که شرکت هواپیمایی کاسپین باید مطابق تسهیلات فرودگاه نجف عمل کند و اداره هواپیمایی کشوری در حال بررسی این موضوع است.
به گفته مدیر روابط عمومی اداره هواپیمایی کشوری ، طبق دستورالعمل مسافر ، دستورالعمل ها مطلع می شوند و در صورت تأخیر پرواز بیش از ۴ ساعت ، نوع اول و دوم ، دستورالعمل ها را دریافت می کنند.
رمازانی گفت که به گفته وزیر امور خارجه و توسعه شهری و فرماندهی رئیس اداره هواپیمایی کشوری ، باید از حقوق مسافران رعایت شود.
منبع: ایلنا