فرهنگ و هنر

ساسی مانکن به ایران مسترد می‌شود؟ :: ایران تحلیل

گزارش ها حاکی از احتمال دستگیری ساسی در مسقط و استرداد او به ایران است و برخی از نوازندگان ارکستر این خواننده در فرودگاه مسقط در تلاش برای خروج از عمان هستند. ساعاتی پس از انتشار خبر لغو کنسرت «ساسی» در مسقط و تلاش برای دستگیری و استرداد این خواننده به ایران، «ساسی» توانست عمان را ترک کند.

به گزارش ایران تحلیل، در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده است، منابعی در عمان از لغو کنسرت امشب مسقط «ساسی» خبر داده اند که به دلیل پیگیری های دیپلماتیک ایران توسط دولت عمان لغو شد.

گزارش ها حاکی از احتمال دستگیری «ساسی» در مسقط و استرداد آن به ایران است و برخی از نوازندگان ارکستر این خواننده در فرودگاه مسقط در تلاش برای خروج از عمان هستند.

«ساسی» از عمان فرار کرد
ساسی شب گذشته گزارش هایی مبنی بر احتمال دستگیری ساسی در مسقط و استرداد وی به ایران منتشر شد و بلافاصله پس از این ماجرا او عمان را ترک کرد.

ساعاتی پس از انتشار خبر لغو کنسرت ساسی در مسقط و تلاش برای دستگیری و استرداد این خواننده به ایران، “ساسی” توانست عمان را ترک کند و در گفتگو با خبرنگار ایرانی خارج از کشور، پس از سوار شدن به هواپیما برای خروج تایید کرد که کنسرت او در مسقط لغو شده است.

شب گذشته گزارش هایی مبنی بر احتمال دستگیری «ساسی» در مسقط و استرداد به ایران منتشر شد و برخی از نوازندگان ارکستر این خواننده در فرودگاه مسقط در تلاش برای خروج از عمان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا