ترندهای روز

ساشا سبحانی به ایران بازگردانده می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

معاون امور بین الملل قوه قضاییه در نامه ای به سرپرست وزارت امور خارجه خواستار پیگیری ویژه در خصوص استرداد محکوم علیه محمدجواد (ساشا) سبحانی از اسپانیا به ایران شد.

کاظم غریب آبادی; معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در نامه ای به سرپرست وزارت امور خارجه خواستار پیگیری ویژه برای استرداد محمدجواد (ساشا) سبحانی از اسپانیا به ایران شد.

آیا ساشا سبحانی به ایران بازگردانده می شود؟

غریب آبادی در این نامه با اشاره به اتهامات ساشا سبحانی از جمله شرکت در قمار و شرط بندی و فریب نوجوانان ایرانی، سوء استفاده از خردسالان و پولشویی، تصریح کرد: تمامی اطلاعات و مدارک لازم از مدت ها قبل از طریق کانال دیپلماتیک در اختیار دولت قرار گرفته است. اسپانیا اعزام شده ولی متاسفانه هیچ اقدامی از سوی این کشور صورت نگرفته است!

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع و آثاری که رفتار مجرمانه وی بر امنیت روانی جامعه دارد، موضوع استرداد این متهم نیازمند پیگیری ویژه در چارچوب همکاری و اصل عمل متقابل

وی در پایان از سرپرست وزارت امور خارجه خواست تا با استفاده از ظرفیت های لازم و ویژه نسبت به استرداد این متهم فراری و محاکمه وی اقدام فوری و جدی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا