ترندهای روز

ساعت طرح ترافیک در تهران تغییر می‌کند؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران از رایزنی با وزارت علوم برای تغییر زمان شروع به کار مراکز آموزشی و دانشگاه ها برای مهرماه خبر داد.

آیا ساعات اجرای طرح ترافیک در تهران تغییر می کند؟

مهدی گلشنی با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر شناور شدن ساعت کاری این اداره، تاکید کرد: به لطف خداوند نتیجه دو ماه تلاش در مجموعه های مختلف شهرداری تهران و حتی در سطوح بالاتر و دولت پاسخ داده شد. هیئت، نگرانی های ترافیکی نیز مورد توجه قرار گرفت. مهر ماه و در پی دیدار شهردار تهران با معاون اول، وی گفت: متاسفانه مصوبه شناورسازی ساعت کاری این اداره در سال گذشته به درستی اجرا نشد، اما اکنون تصمیم گرفته شده تا با نظارت بر این شناورسازی نظارت شود. تشکیل کارگروه‌های نظارتی در استانداری تا شاهد عبور پیک باشند». ترافیک صبحگاهی تهران.

وی با بیان اینکه بر این اساس ساعت کاری ادارات از ۷ تا ۹ شناور است، گفت: مقرر شد دستگاه های اجرایی کشوری و استانی در استان تهران این امر را اجرایی کنند. درخواست دیگری را در شورای ترافیک استان تهران مطرح کردیم و مقرر شد در صورت موافقت وزارت علوم ساعت کاری دانشگاه ها در مهرماه از ساعت ۸ به ۹ صبح در مهرماه تغییر یابد. همچنین ساعت کاری صنوف از ساعت ۹:۳۰ صبح به ۱۰ صبح موکول شد.

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر اینکه فعالیت ناوگان بار و کالا از روز اول آغاز شد. مهر دو هفته است که ساعت ۱۰ صبح تعیین شده است و پلیس با جدیت در حال رصد ورودی ها و معابر شهر است، گفت: همچنین مقرر شد سفر ۲۰ روزه رایگان در طرح آلودگی هوا که برای هر خودرو، در ماه اکتبر اجرا نخواهد شد. این بخشش در آبان و آذر ماه اعمال می شود.

گلشنی همچنین از رایگان شدن بلیت دو هفته ای مترو و اتوبوس برای دانش آموزان خبر داد و گفت: برنامه ترافیکی تغییر نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا