ترندهای روز

ساعت پخش سریال آرزوهای بزرگ از شبکه تماشا+ خلاصه داستان

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (irtahlil.com):

سریال انتظارات بزرگ توسط سارا فلپس نوشته شده است. این مجموعه تلویزیونی بریتانیایی اقتباسی از رمان رویاهای بزرگ چارلز دیکنز است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد.

سریال آرزوی بزرگ برنده ۵ جایزه از جمله ۲ جایزه بفتا و نامزد دریافت ۱۲ جایزه دیگر شده است. این سریال امتیاز ۷.۵ از ۱۰ را از کاربران سایت IMDB دریافت کرده است.

اگر از علاقه مندان به سریال های درام تاریخی هستید، می توانید سریال آرزوها بزرگ را هر شب از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه زمان پخش سریال رویاهای بزرگ، زمان تکرار و خلاصه داستان این سریال را با شما به اشتراک می گذاریم.

3-14

زمان پخش سریال رویاهای بزرگ از شبکه تماشا

طبق جدول پخش شبکه تماشا، ساعت پخش سریال رویاهای بزرگ هر شب ساعت ۱۸:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این سریال نشدید، می توانید ساعت ۵:۳۰ و ۱۱:۲۰ روز بعد که تکرار سریال آرزوه بوره از شبکه تماشا پخش می شود، آن را دنبال کنید.

بازیگران سریال رویاهای بزرگ

داگلاس بوث در نقش فیلیپ (پیپ) پیریپ

ری وینستون در نقش آبل مگویچ

جیلیان اندرسون در نقش خانم هاویشم

دیوید سوشی در نقش جگرز

مارک ادی در نقش عمو پامبل چاک

فرانسیس باربر در نقش خانم برندلی

تام برک در نقش بنتلی درامل

چارلی کرید میلز در نقش گروهبان

شان دولی در نقش جو گارگری

اسکار کندی در نقش پیپ جوان

ونسا کربی در نقش استلا

هری لوید در نقش هربرت پوکت

سوزان لینچ در نقش مالی

ایزی میکل – اسمال در نقش استلای جوان

همچنین در این سریال پل ریس، جک راث، کلر راشبروک، پردیتا ویکس، مری روسکو، اندرو بون، ابیگیل باند، اروس ولاهوس، مایکل کالاگان، استیو لتلی، ویل تودور و دیو لگینو به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان رویاهای بزرگ

پس از بحث در مورد ساعات پخش سریال آرزوها بصر از شبکه تماشا، به سراغ داستان این سریال تاریخی و درام می رویم که در مورد پسری به نام پیپ است که پدر و مادر خود را از دست داده و با خواهر شیطان و شوهر خواهرش جو زندگی می کند.

خلاصه ای از آرزوهای بزرگ: جو که به عنوان آهنگر کار می کند، پیپ را مانند پسرش دوست دارد. پیپ نیز با وجود اخلاق بد خواهر بزرگترش از زندگی راضی است.

اما یک روز اتفاقی برایش می افتد که زندگی و آینده اش را تغییر می دهد. پیپ یک دختر پیر به نام میس هاویشم را استخدام می کند تا با او همراهی کند و او را سرگرم کند. در این بین، پیپ عاشق استلا، دختر خوانده هاویشم می شود. اما استلای مغرور همیشه او را تحقیر می کند. به همین دلیل، ترک روستا و زندگی مانند اشراف به یکی از آرزوهای بزرگ پیپ تبدیل می شود.

چند سال بعد وکیلی به نام جگرز به پیپ اطلاع می دهد که فردی ناشناس هزینه تحصیل او را پرداخت کرده است. پیپ به لندن می رود و دوره جدیدی از زندگی او آغاز می شود.

صداپیشگان سریال رویاهای بزرگ

سریال آرزوی بزرگ به کارگردانی مریم شیرزاد دوبله شد. منوچهر ولی زاده راوی نقش پیپ است. اکبر منانی نیز به جای دیوید ساچت بازیگر Jaggers صحبت کرده است.

دیگر دوبلورهای «آرزوهای بزرگ» عبارتند از: حسین عرفانی (ری وینستون – مگ ویچ)، زهرا شوکوفنده (گیلیان اندرسون – هاویشم)، مینو غزنوی (استلا)، ناهید امیریان، پرویز بهرام، پرویز ربیعی، ناصر احمدی، ناهید شعشانی، چنگیز. جلیلوند، شروین تقایی، رضا آفتابی، مهسا شرافت، زهرا سوهانی، علی محمد اشک باس، حسین سرآبادانی، آیدین درویش زاده، امیر بهرام کاویان پور، صنم نکواقبال، دلارام شکوهی، آرزو روشناس، نازنین یاری، یاریدم، محمد پویان

5-7

سوالات متداول

کدام بازیگران در سریال آرزوها بوغور ایفای نقش کرده اند؟

در این مجموعه داگلاس بوث، ری وینستون، گیلیان اندرسون، دیوید سوشی، مارک ادی، فرانسیس باربر، تام برک، چارلی کرید میلز، شان دولی، اسکار کندی، ونسا کربی، هری لوید، سوزان لینچ، ایزی، مایکل اسمال پل ریس، جک راث، کلر راشبروک، پردیتا ویکس، مری روسکو، اندرو بون، ابیگیل باند، اروس ولاهوس، مایکل کالاگان، استیو لاتلی، ویل تودور و دیو لگینو.

سریال رویاهای بزرگ چند قسمته؟

این سریال در ۶ قسمت ۵۵ تا ۶۰ دقیقه ای به کارگردانی برایان کرک ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا