ترندهای روز

ساعت پخش سریال ایلجیما از شبکه تماشا + خلاصه داستان

طبق جدول پخش شبکه تماشا، ساعت پخش سریال ایلجیما هر روز ساعت ۲۰:۳۰ می باشد. اگر در این ساعت موفق به تماشای این سریال نشدید، می توانید ساعت ۰۰:۳۰ صبح، ۶:۳۰ و ۱۲:۳۰ بعد از ظهر روز بعد که تکرار سریال ایلجیما از شبکه تماشا پخش می شود، آن را دنبال کنید.

سریال ۲۰ قسمتی Iljimae که توسط لی یونگ سوک تهیه شده بود اولین بار در سال ۲۰۰۸ از شبکه SBS سئول پخش شد.

بازیگران سریال ایلجیما

لی جون کی در نقش ایل جائه مای و یونگ یی

پارک سی هو در نقش سی هو

هان هیو جو در نقش یون چای

لی یونگ آه در نقش بونگ سان

لی مون سیک در نقش سو دول

لی ایل هوا در نقش خانم هان

پسر ته یونگ در نقش یون یی

کیم سونگ ریونگ در نقش دن یی

جو مین گی در نقش لی وون هو

آه کیل کانگ در نقش کونگ گل آه جی

هیون سونگ در نقش هونگ گیون

لی وون جائه در نقش جانگ پوگیو

KK Suk در نقش هی بونگ

مون جی یون در نقش دائ سیک

جئونگ جائه یون در نقش سیم دوک

کیم کوانگ سیک در نقش کوک دو

لی وون جونگ در نقش بیون سیک

یانگ جائه سونگ در نقش شیم کی وون

کیم روها در نقش سا چون

کیم مو یول در نقش سی وون

کیم چانگ وان در نقش هوین دو پو

جو سانگ کی در نقش مو لی

همچنین چوی مون سو، یونگ این سئو، لی سول گو، جی نام هیوک، پارک جی وون، ریو سونگ هون، ساموئل کانگ، جانگ یون پونگ، مین جی اوه، یونگ سونگ یون و پارک جی هون دیگر بازیگران کره ای هستند که در نقش سریال ایلجیما را بازی کردند.

سریال ایلجیما

خلاصه ای از سریال ایلجیما

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ایلجیما از شبکه تماشا، به سراغ داستان این سریال کره ای تاریخی و عاشقانه می رویم که در دوران چوسان روایت می شود و درباره زندگی نجیب زاده ای است که مورد خشم پادشاه قرار می گیرد.

در خلاصه داستان سریال ایلجیما آمده است: به دستور امپراطور، سه قاتل مأموریت می یابند تا نجیب زاده ای به نام وون هو لی را بکشند. پسر این بزرگوار (جئون لی) از دست جنایتکاران پنهان شده و زنده می ماند. یک دزد (شبه) پسر را در حالی که حافظه اش را به دلیل بیماری از دست داده بود به فرزندی قبول می کند. او با خانواده جدیدش بزرگ می شود و سال ها بعد وقتی حافظه اش را دوباره به دست می آورد و هنرهای رزمی را یاد می گیرد، به دنبال کشف راز قتل پدرش می رود.

او در میان آنها به دلیل کمک هایی که به مردم فقیر می کند به «ایلجیما» (تک گل روی درخت) معروف است. از طرف دیگر ایلجیما با دختری به نام یونچا وارد رابطه عاشقانه می شود که اتفاقات جدیدی را در زندگی او رقم می زند.

سریال ایلجیما

سوالات متداول

کدام بازیگران در سریال ایلجیما ایفای نقش می کنند؟

در این سریال لی جون گی، هان هیو جو، لی مون سیک، کیم سونگ ریونگ، مون جو یون، لی ایل هوا، پسر ته یونگ، کیم سونگ ریونگ، جو مین گی، آه کیل کانگ، هیون سونگ، لی وون جائه , KK Suk, Moon Ji-yeon, Jeong Jae-yeon, Kim Kwang-Sik, Lee Won-Jung, Yang Jae-Sek, Kim Ro-ha, Kim Mo-yul, Kim Chang-wan, Joo Sang-ki در نقش مو لی ریو سونگ هون، ساموئل کانگ، جانگ یون پونگ، چوی مون سو، یونگ این سو، لی سول گو، جی نام هیوک، پارک جی وون، مین جی اوه، یونگ سونگ یون و پارک جی هون ایفای نقش می کنند.

سریال ایلجیما چند قسمته؟

این سریال در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی لی یونگ سوک ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا