ترندهای روز

ساعت پخش سریال داریوش از فیلم‌ نت + خلاصه داستان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سریال داریوش جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی فیلم نت به تهیه کنندگی نوید محمودی می باشد. محمودی پیش از این تهیه کنندگی سریال پرمخاطب پست شیر ​​را بر عهده داشت.

اگر از طرفداران سریال های معمایی و درام ایرانی هستید می توانید سریال داریوش را از ۳۰ تماشا کنید خرداد ماه ۱۴۰۳ را از پلتفرم فیلم نت تماشا کنید. این سریال جایگزین سریال موفق افعی تهران می شود. در ادامه زمان پخش سریال داریوش، بیوگرافی کارگردان و خلاصه داستان این سریال را با شما به اشتراک می گذاریم.

زمان پخش سریال داریوش از فیلم نت

با قطعی شدن پخش سریال داریوش از پلتفرم فیلم نت، در پاسخ به این سوال بینندگان سریال شبکه نمایش خانگی که پرسیدند سریال داریوش چه زمانی پخش می شود؟ می توان گفت تاریخ پخش سریال داریوش ۳۰/۰۳/۱۴۰۳ و ساعت پخش آن ساعت ۰۸:۰۰ صبح خواهد بود. بر این اساس قسمت های بعدی این مجموعه چهارشنبه هر هفته ساعت ۰۸:۰۰ منتشر می شود.

هادی حجازی فر علاوه بر کارگردانی سریال داریوش، نقش اصلی این سریال را نیز بر عهده دارد. همچنین سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیکیان، عباس جمشیدی فر، رامین راستاد، محسن قصابیان و امیر نوروزی در سریال داریوش به ایفای نقش می پردازند.

لازم به ذکر است که سریال «داریوش» به دلیل محبوبیت نام و صدای داریوش شبیه به سریال «پوست شیر» است. یکی از خواننده های معروف قبل از انقلاب از آن استفاده می کرد. این سریال برای تیزرها و تبلیغات از عبارت «به سفر سالم برو» و آهنگ خاطره انگیز «یاور هه مومن» داریوش استفاده کرده است.

سریال داریوش

خلاصه داستان سریال داریوش

پس از پرداختن به ساعات پخش سریال داریوش از فیلم نت، به سراغ داستان این سریال معمایی، درام و جنایی می رویم که زندگی پرفراز و نشیب مردی به نام داریوش را روایت می کند.

در خلاصه داستان سریال داریوش آمده است: «بهرام با داریوش که سال‌هاست در ترکیه زندگی می‌کند تماس می‌گیرد و از رضایت خانواده مقتول به او خبر می‌دهد و وقتی داریوش به ایران بازگشت، خواستگاری کرد. بهمن او در مورد پس گرفتن طلایی که پانزده سال پیش پنهان کرده بود، مواجه می شود. داریوش در این مسیر درگیر چالش های زیادی خواهد بود.»

هادی حجازی فر

کارگردان داستان داریوش

هادی حجاری فر کارگردان داستان داریوش متولد هفدهم خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در شهرستان خوی در آذربایجان غربی است. او دارای مدرک لیسانس نمایش عروسکی و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی است.

این بازیگر، نویسنده و کارگردان سرشناس از دوران کودکی عاشق بازیگری و نمایش بود و فعالیت هنری خود را با تئاتر دانشجویی آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۷ وارد دانشگاه شد و در دوران دانشجویی توانست ۲۴ نمایشنامه را به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان روی صحنه ببرد.

هاجری فر بازیگری را به صورت حرفه ای با ایفای نقش در فیلم مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقی پور آغاز کرد اما به دلیل علاقه به کارگردانی سال ها پیشنهاد بازیگری را قبول نکرد تا اینکه برای ایفای نقش شهید احمد ایران تحلیل شد. متوسلیان در فیلم «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان به عرصه بازیگری بازگشت.

وی فعالیت تلویزیونی خود را با کارگردانی سریال کرکره در سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۹۵ به عنوان بازیگر در سریال نفس بازی کرد.

هادی حجازی فر در سال ۱۳۹۲ با یکی از همکلاسی های دانشگاهی خود ازدواج کرد که حاصل زندگی مشترک این زوج هنرمند پسری به نام هامون است.

از افتخارات کارنامه هنری هادی حجازی فر می توان به جوایزی چون بهترین فیلمنامه چهاردهمین جشنواره منتقدان سینمایی برای فیلم عتبایی، جایزه چهره برگزیده سینما در جایزه هنر انقلاب هفتم برای فیلم جایگاه مهدی اشاره کرد. سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول از چهلمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مقام مهدی و تندیس بهترین بازیگر مرد از هجدهمین جشن حافظ برای فیلم لاتاری.

سریال داریوش

سوالات متداول

کدام بازیگران در سریال داریوش بازی کرده اند؟

هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی فر، رامین راستاد، محسن قصابیان و امیر نوروزی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

کارگردان سریال داریوش کیست؟

سریال داریوش در ژانر اجتماعی به کارگردانی هادی حجازی فر ساخته شده است.

سریال داریوش چند قسمته؟

سریال داریوش در ۱۳ قسمت به تهیه کنندگی نوید محمودی ساخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا