ترندهای روز

ساعت پخش سریال داستان بروس لی از شبکه تماشا + خلاصه داستان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سریال The Legend of Bruce Lee توسط کیان لینسن و ژانگ جیانگوانگ در ژانر درام، اکشن و بیوگرافی نوشته شده است. این مجموعه اولین اثر هنری است که در مورد بروس لی در چین ساخته شده است.

اگر از علاقه مندان به سریال های چینی و بیوگرافی هستید می توانید از یکشنبه سریال داستانی بروس لی را تماشا کنید (۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه زمان پخش سریال داستانی بروس لی، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می گذاریم.

زمان پخش سریال داستانی بروس لی از شبکه تماشا

طبق جدول برنامه های شبکه تماشا، زمان پخش سریال داستانی بروس لی از یکشنبه (۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) هر شب ساعت ۲۱:۰۰. اگر در این ساعت موفق به تماشای این سریال نشدید، می توانید ساعت های ۳:۰۰، ۰۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد که سریال داستانی بروس لی از شبکه تماشا پخش می شود، آن را دنبال کنید.

سریال داستانی بروس لی که در ایران با نام افسانه بروس لی نیز شناخته می شود، یکی از پرهزینه ترین سریال های دنیای شرق و بهترین آثار دوربین مداربسته است. تهیه کننده اجرایی این سریال شانون لی (دختر بروس لی) است.

این سریال در ایران دوبله شد و برای اولین بار با نام «ماجرای بروس لی» از شبکه دو سیما پخش شد و در سال ۱۳۹۲ برای دومین بار از شبکه تماشا پخش شد و مدیر دوبلاژ این سریال شروین گشته ای است.

مجموعه تلویزیونی «افسانه بروس لی» با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران سریال های اکشن و طرفداران بروس لی، قهرمان فیلم های اکشن و دنیای هنرهای رزمی مواجه شد.

دنی چان در فیلم The Legend of Bruce Lee نقش بروس لی را بازی می کند. چان به خاطر شباهت ظاهری اش به بروس لی مشهور است.

خلاصه داستان سریال بروس لی

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال داستانی بروس لی از شبکه تماشا، به سراغ داستان این سریال چینی می رویم که درباره زندگی ورزشی و هنری بروس لی (استاد هنرهای رزمی، بازیگر، کارگردان و مخترع سبک جیت کان دو) از زمانی که در مدرسه تحصیل کرد. تا زمان مرگش

در خلاصه داستان مجموعه داستان بروس لی آمده است: “بروس لی در دبیرستانی در مدرسه ای درس می خواند که اکثر دانش آموزان آن انگلیسی هستند. در این دبیرستان دانش آموزان چینی مانند او در اقلیت هستند. بروس وقتی متوجه می شود که ناراحت می شود. بین دانش‌آموزان چینی و انگلیسی در مدرسه تبعیض وجود دارد، و این انگیزه او را به تلاش برای اثبات اینکه چینی‌ها نیز با استعداد هستند، می‌کند تا از دانش‌آموزان بریتانیایی پیشی بگیرد.

پس از مدتی، بروس با دوست دوران کودکی خود، «کین شیائومن» وارد رقابتی می شود و برنده می شود که باعث آزار همکلاسی انگلیسی اش بلر لوئیس شد. پس از این اتفاق رقابت بین دانشجویان چینی و انگلیسی رنگ جدیدی به خود می گیرد.»

سوالات متداول

کدام بازیگران در سریال داستانی بروس لی ایفای نقش می کنند؟

دنی چان، میشل لانگ، جولیو تاکن، ری پارک، مایکل جی وایت، گری دنیلز، مارک داکاسکو، تیم استورمز، یانیک ون دام، شیائوکسیائو بین، ژانگ لو، یو چنگ‌هوی، وانگ لویونگ، ژو ژو، تد آ. دوران، Natalia Dziobello Tracy Ann Wolfe، Liu Dong، Ning Li، Gao Dawei، Jia Ming و Lin Yumiao در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان بروس لی چند قسمت است؟

این سریال در ۴۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی لی مون کی ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا