ترندهای روز

ساعت پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک از شبکه چهار + خلاصه داستان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سریال درام و جنایی «خانم اسکارلت و دوک» به زودی از شبکه چهار سیما پخش می شود. این سریال که در دوران ویکتوریایی انگلستان روایت می شود، از مارس ۲۰۲۰ به نمایش درآمده و در حال حاضر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

این سریال به کارگردانی دکلن اودوور با بازی کیت فیلیپس و استوارت مارتین داستان یک بازرس خصوصی زن و شریک زندگی اش را دنبال می کند که در هر قسمت یک پرونده جنایی را حل می کنند. اگر از طرفداران سریال های جنایی و تاریخی هستید، «خانم اسکارلت و دوک» می تواند افق میهن مناسبی برای شما باشد.

این سریال هر شب ساعت ۰۰:۴۵ از شبکه چهار سیما پخش می شود و اگر در این ساعت نمی توانید آن را تماشا کنید می توانید تکرار آن را در ساعت های ۱۱ صبح و ۱۸ روز بعد دنبال کنید. این سریال به دلیل ترکیب عناصر جنایی و تاریخی و توجه ویژه به جزئیات طراحی صحنه و لباس مورد توجه قرار گرفته و امتیاز ۷.۷ از ۱۰ را در سایت IMDB کسب کرده است.

خلاصه داستان:

الیزا اسکارلت، یک کارآگاه خصوصی درخشان در لندن ویکتوریایی، با کمک ویلیام ولینگتون، کارآگاه پلیس، پرونده های جنایی را حل می کند. پس از مرگ پدر و مشکلات مالی، الیزا تصمیم می گیرد به جای پدرش به کار ادامه دهد و در این راه با چالش های زیادی روبرو می شود.

بازیگران و صداپیشگان:

در این سریال کیت فیلیپس در نقش الیزا اسکارلت و استوارت مارتین در نقش ویلیام ولینگتون حضور دارند. این سریال توسط گروهی از صداپیشگان حرفه ای از جمله معصومه آقاجانی، مهرخ افضلی و رضا آفتابی نیز دوبله می شود.

سوالات متداول:

کدام بازیگران در سریال «خانم اسکارلت و دوک» ایفای نقش می کنند؟

کیت فیلیپس

استوارت مارتین

دنی میدوینتر

اشک اومد

اندرو گوور

از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «خانم اسکارلت و دوک» چند قسمت است؟

این سریال در ۲۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی دکلن اودوور ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا