ترندهای روز

ساعت پخش سریال زخم کاری ۳ از فیلیمو + خلاصه داستان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

فصل سوم مجموعه زخم کاری ۳ با نام انتقام جدیدترین سریال درام، جنایی و اجتماعی شبکه نمایش خانگی به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان است. این سریال توسط محمدحسین مهدویان نوشته شده است.

اگر از طرفداران سریال های درام و جنایی ایرانی هستید می توانید سریال را تماشا کنید زخم کاری ۳; انتقام در خرداد ماه ۱۴۰۳ را در پلتفرم فیلمو تماشا کنید. در ادامه زمان پخش سریال زخم کاری ۳ و خلاصه داستان و بیوگرافی کارگردان این سریال را با شما به اشتراک می گذاریم.

زخم کاری    انتقام گرفتن

زمان نمایش سریال زخم کاری ۳ از فیلیمو

وقتی پخش سریال قطعی شد زخم کاری ۳; انتقام از پلتفرم فیلمو در پاسخ به سوالات بینندگان سریال شبکه نمایش خانگی که درباره سریال پرسیده اند. زخم کاری ۳. کی پخش میشه؟ می توان گفت تاریخ پخش سریال زخم کاری ۳; انتقام ۲۵/۰۳/۱۴۰۳ و ساعت پخش آن ۰۸:۰۰ صبح خواهد بود. بر این اساس قسمت های بعدی این سریال پرطرفدار هر جمعه ساعت ۲۰ منتشر می شود.

در فصل سوم مجموعه زخم کاری با داستان های جدیدی روبرو خواهیم شد و چهره های جدیدی به سریال اضافه خواهند شد که نقش های جدیدی در داستان بازی می کنند. البته با تصمیم گروه سازنده تا شروع نقش هایشان در زخم کاری ۳، معرفی نخواهد شد.

سریال زخم کاری ۳

خلاصه سریال زخم کاری ۳; انتقام گرفتن

پس از پرداختن به ساعات پخش سریال زخم کاری ۳; انتقام از فیلمو به سراغ داستان این سریال درام و جنایی می رویم که ادامه داستان پرفراز و نشیب زندگی مالک است.

در خلاصه داستان سریال آمده است زخم کاری ۳; انتقام آمده است: ملک قصد دارد با کمک فریبا همسر شفاعت (پیشکار طلوعی) از کسانی که زندگی او را نابود کردند انتقام بگیرد، همدستی ملک و فریبا صحنه این سریال را خون می کند.

سریال زخم کاری ۳

کارگردان سریال زخم کاری ۳; انتقام گرفتن

محمدحسین مهدویان کارگردان سریال زخم کاری در بیست و دوم اردیبهشت وی متولد ۱۳۶۰ در بابل است، فارغ التحصیل هنرستان گویندگی فتح و دارای مدرک لیسانس سینما (کارگردانی) از دانشگاه سوره و فوق لیسانس تولید از دانشگاه صدا و سیما است.

وی با ساخت فیلم «ایستاده در غبار» با حمایت موسسه اوج و سرمایه گذاری حبیب الله ولی نژاد مدیر مرکز فیلم و سریال این موسسه به صورت حرفه ای وارد سینما شد. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۳ را برای وی به ارمغان آورد.

مهدویان برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را برای فیلم داستان نیمروز دریافت کرد. زمانی که او برنده سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد، این جایزه را مهم ترین جایزه جشنواره نامید.

محمدحسین مهدویان با دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم «تمره گردو» از جشنواره فیلم فجر ۲۰۱۸ این جایزه را به «پدران داغدار ایران» اهدا کرد.

از فیلم های کارنامه هنری محمدحسین مهدویان می توان به ایستادن در غبار، داستان نیمروز، داستان نیمروز: خون سرخ، لاتاری، زخم کاری به نام شیسلیک، درخت گردو و مرد بازنده اشاره کرد.

سریال زخم کاری ۳

عوامل سریال زخم کاری

کارگردان: محمدحسین مهدویان

نویسندگان: میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی

استاد راهنما: محمدحسین مهدویان

تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان

خواننده: محسن چاوشی

مدیر پروژه: کامران حجازی

بازیگران: میلاد اکبرنژاد

ایران تحلیل بازیگر: کیومرث مرادی

منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد

مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز

فیلمبردار: محمد فکوری نیا

مدیر تولید: پیمان حجازی

برنامه نویس: بهمن حسینی

تدوین: سجاد پهلوان زاده

طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی

طراح صحنه و لباس: آرتا ماهان

طراح گریم: شهرام خلج

مدیر صدابرداری: هادی ساعد ثقم

موسیقی: حبیب خزایی فر

جلوه های بصری: امین پهلوان زاده

جلوه های میدانی: آرش آقابیک

مدیر تدارکات: فرامرز رضایی

طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری

سوالات متداول

کدام بازیگران سریال؟ زخم کاری ۳; آیا نقشی در انتقام داشته اند؟

در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهرآوه شریفی نیا، الهه حصاری و سید جواد هاشمی به ایفای نقش می پردازند.

سریال زخم کاری ۳; انتقام چند قسمته؟

انگار فصل سومه زخم کاری مثل دو فصل قبلش در ۱۳ تا ۱۵ ساخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا