ترندهای روز

ساعت پخش سریال شرم از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سریال شرم به نویسندگی سعید فرهادی و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در سال ۱۳۹۸ از شبکه سه پخش شد به موضوعات اجتماعی و دغدغه های امروز جامعه در زمینه خرید و فروش املاک می پردازد.

اگر از علاقه مندان به سریال های اجتماعی ایرانی هستید، می توانید سریال شارم را از روز پنجشنبه (۳۱/۳/۱۴۰۳) در کانال آی فیلم تماشا کنید. در ادامه زمان پخش سریال شرم، زمان تکرار و خلاصه داستان این سریال را با شما به اشتراک می گذاریم.

سریال شرم

زمان پخش سریال شرم از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش شبکه آی فیلم، ساعت پخش سریال شرم هر روز ساعت ۱۸:۰۰ می باشد. اگر در این ساعت موفق به تماشای این سریال نشدید، می توانید ساعت ۱۴ و ۱۰ صبح روز بعد با تکرار سریال شرم از شبکه آی فیلم آن را دنبال کنید.

احمد کاوری کارگردان سریال شرم به حضور بازیگران سرشناس و باتجربه در این سریال اشاره کرد و گفت: ترکیب خاصی از بازیگران در این سریال وجود دارد که به نوعی خاطره گویی با بازیگران سریال است. در یکی دو دهه گذشته ۲ بازیگر اصلی هم داریم که هنوز ایران تحلیل نشده اند.

بازیگران سریال شرام

فاطمه گودرزی در نقش پوران

ابوالفضل پورعرب در نقش صابر رنجبر

سیروس گرجی در نقش عزیز آقا منصوری (قسمت ۱ تا ۶)

سیاوش طهمورت در نقش عزیز آقا منصوری (قسمت ۷ تا ۲۶)

الهام طهموری در نقش لعیا مستور

اردلان شجاع کاوه در نقش فریبرز مختاری

فریبا در نقش منصوره متخصص است

نیما نادری در نقش بهزاد منصوری

میلاد میرزایی در نقش حسام رنجبر

بازیگران توانای دیگری چون ماهور عفیفی، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، امیر امیری، آشا محرابی و رهام حیدرعلی در سریال شرم به ایفای نقش پرداخته اند.

لازم به ذکر است سریال شرم آخرین اجرای زنده سیروس گرجی در تلویزیون بود. سیاوش طهمورت پس از درگذشت سیروس گرجستانی جایگزین او شد و نقش عزیز آقا منصوری را بازی کرد.

سریال شرم

خلاصه داستان سریال شرام

پس از بحث ساعت پخش سریال شرم از شبکه آی فیلم، به سراغ داستان این سریال درام اجتماعی خانوادگی می رویم که درباره دردسرهای چند خانواده است که هر کدام با چالش های مختلفی درگیر هستند.

از آثار کارنامه احمد کاوری می توان به بچه مهندس (فصل چهارم)، شرم، واراش، بیدارباش، خواب طولانی، گربه سیاه، اعتراف با گرد تیز، ماهورا، جشن تولد، رنج و مستی، زادبوم، اتوبوس شب، پروانه ها، آهنگ خاک، مرزی. مادام العمر به ارتفاع پست، سفر سرخ، فرزندان حر، کاشانه، کژدم ۳۳ و نجلا ۲ اشاره کرد.

سریال شرم

احمد کاوری و داوود امیریان در سال ۱۳۸۷ نامزد دریافت سیمرغ بهترین فیلمنامه برای فیلمنامه تاثیرگذار از بیست و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شدند.

وی همچنین برای این فیلم جوایز متعددی از جمله دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم از بخش نگاه نو برای فیلم تاثیرگذار (مشترک با مهدی فیوضی) از بیست و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را دریافت کرد. نویسندگی برای فیلمنامه تاثیرگذار (مشترک با داود امیریان) بیست و هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر را از بخش نمای نو دریافت کرد.

عوامل سریال شرم

تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری

کارگردان: احمد کاوری

نویسنده: سعید فرهادی

مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی مقدم

مدیر صدابرداری: فرخ فدایی

مدیر پروژه: وحید ماندری

مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفایان

تدوین: رضا کردبچه

طراح صحنه و لباس: فرامرز بدرامپور

صدابردار: مهدی جمشیدیان

موسیقی: مسعود سخاوت دوست

مدیر تولید: داوود مانداری

عکاس: معین باقری

مشاور رسانه ای: علی مرادخانی

سوالات متداول

کدام بازیگران در سریال شرم بازی کرده اند؟

در این سریال فاطمه گودرزی، ابوالفضل پورعرب، سیروس گرژستانی، نیما نادری، ماهور عفیفی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، فریبا اشمهار، نسیم ادبی، سیدمهرداد ضیایی، امیر امیری، آشا محرابی، اردلان شجاع‌حمور حیدر، در این سریال به ایفای نقش می پردازند. پرداخت کرده اند.

سریال شرام چند قسمته؟

این سریال در ۲۷ قسمت ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی احمد کاوری ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا