ترندهای روز

ساعت پخش سریال شیاطین از شبکه چهار + خلاصه داستان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شیاطین یک سریال درام محصول سال ۲۰۲۰ توسط ایتالیا، فرانسه و انگلیس است. سریال شایطین نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی شده است. فیلمنامه این سریال توسط اتزیو آبته، النا بوکاچیو، گیدو ماریا برا، کریس لانت، ماریو روگری، الساندرو سرمونتا و مایکل ای. واکر نوشته شده است.

اگر از علاقه مندان به سریال های دراماتیک و مهیج هستید می توانید سریال شایطین را که پخش آن از چهارشنبه (۱۶/۳/۱۳۰۳) آغاز می شود، هر شب از شبکه چهار سیما تماشا کنید. در ادامه زمان پخش سریال شیاطین، زمان تکرار و خلاصه داستان این سریال را با شما به اشتراک می گذاریم.

سریال شیاطین

زمان پخش سریال شیاطین از شبکه چهار

طبق جدول پخش برنامه های شبکه چهار، ساعت پخش سریال شیاطین هر شب ساعت ۰۰:۱۰ می باشد. اگر در این ساعت موفق به تماشای این سریال نشدید، می توانید ساعت ۱۱ و ۱۸ روز بعد که سریال شیطین از شبکه چهار پخش می شود، آن را دنبال کنید.

مجموعه شیاطین بر اساس رمانی به همین نام نوشته گیدو ماریا برا در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. این مجموعه رمز و راز توسط الساندرو سرمونتا، ماریو روگری، النا بوکاچیو، گویدو ماریا برا، دانیله سزارانو، باربارا پترونیو و اتزیو آباته ساخته شده است.

سریال شایاتین در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ از اسکای آتلانتیک ایتالیا پخش شد. این سریال پس از پخش با نظرات مثبت بسیاری از مخاطبان مواجه شد به طوری که اکثر آنها از عملکرد بازیگران، سبک فیلمبرداری، داستان، حالات چهره، صحنه تمجید کردند. طراحی، فیلمنامه، تدوین و تولید و همچنین کارگردانی آن.

بازیگران سریال شیاطین

الساندرو بورگی در نقش ماسیمو روگرو

لایا کاستا در نقش سوفیا فلورس

کاسیا اسموتنیاک در نقش نینا مورگان

مالاچی کربی در نقش الیور هریس

لارس میکلسن در نقش دنیل دووال

پیا مکلر در نقش النور بورگ

پل چوداری در نقش کالیم چادری

سالی هارمسن در نقش کری پرایس

هری میشل در نقش پل مک گوینان

پاتریک دمپسی در نقش دومینیک مورگان

بن مایلز در نقش ادوارد استوارت

ناتالی راپتی ​​گومز در نقش کیت بیکر

جما پاول در نقش کلر استوارت

لورنا براون در نقش ویکی بیل

ماکسیمیلیان دایر در نقش کارل هافمن

تام مک کی در نقش کریس بیلی

آنتونی سوتر به عنوان گزارشگر بی بی سی

کریس ریلی در نقش الکس ونس

کریستینا آندریا روزامیلیا

سریال شیاطین

خلاصه داستان سریال شیاطین

پس از پرداختن به زمان پخش سریال شیاطین از شبکه چهار، به سراغ داستان این سریال درام و هیجان انگیز ایتالیایی می رویم که درباره یک توطئه مالی در سراسر جهان است که توسط گروهی از تاجران یک بانک سرمایه گذاری بزرگ کشف می شود.

در خلاصه داستان سریال شیاطین آمده است: «در لندن در سال ۲۰۱۱، تاجر ایتالیایی، ماسیمو روگرو، رئیس تجارت بانک سرمایه گذاری نیویورک لندن (NYL) است. به نظر می رسد که این تاجر با استعداد با حمایت کامل مربی خود، مدیر عامل نیویورک ایالات متحده، دومینیک مورگان، اولین گزینه در رقابت برای معاونت مدیر عامل باشد. اما زمانی اتفاقات غیرمنتظره ای می افتد که او نه تنها ترفیع نمی گیرد، بلکه متوجه یک توطئه مالی بزرگ می شود. حالا ماسیمو باید تصمیم بگیرد که با آنها مقابله کند یا به گروه آنها بپیوندد.”

سوالات متداول

کدام بازیگران در سریال شایطین ایفای نقش می کنند؟

در این سریال دراماتیک و هیجان انگیز، الساندرو بورگی، لایا کاستا، کاسیا اسموتنیاک در نقش نینا مورگان، مالاچی کربی، لارس میکلسن، پیا مکلر، پل چاودری، سالی هارمسن، هری میشل، پاتریک دمپسی، بن مایلز، ناتالی رپتی گومز، جما پاول، لورنا براون، ماکسیمیلیان دیر، تام مک کی، آنتونی سوتر، کریس ریلی و کریستینا آندریا روزامیلیا.

سریال شایطین چند قسمت است؟

این سریال در ۱۰ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه ای به کارگردانی نیک هوران و یان ماریا میشلینی ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا