ترندهای روز

ساعت پخش سریال فراری از شبکه یک + خلاصه داستان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سریال فراری به نویسندگی امیر داسارگر و تهیه کنندگی امیر پورزیری و سجاد نصرالهی نسب ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی که قرار است جایگزین سریال رخنه شود، در فضایی نمایشی و اجتماعی با هدف معرفی شهدای مدافع حرم ساخته شد.

اگر از علاقه مندان به سریال های اجتماعی ایرانی هستید می توانید سریال فراری را از دوشنبه (۲۸/۳/۱۳۰۳) از شبکه یک سیما تماشا کنید. در ادامه زمان پخش سریال فراری، زمان تکرار و خلاصه داستان این سریال را با شما به اشتراک می گذاریم.

زمان پخش سریال فراری از شبکه یک

طبق جدول پخش برنامه های شبکه یک، ساعت پخش سریال فراری هر شب ساعت ۲۲:۱۵ می باشد. اگر در این ساعت موفق به تماشای این سریال نشدید می توانید ساعت ۱:۳۰ بامداد، ۱۱ صبح و ۱۵ روز بعد که تکرار سریال فراری از شبکه ۱ پخش می شود، آن را تماشا کنید.لازم به ذکر است که خلاصه قسمت های پخش شده این سریال شنبه ها پخش می شود.

سریال «فراری» ۳۵ قسمت دارد که در دو فصل پخش می شود. فصل اول ۲۱ قسمت و فصل دوم ۱۴ قسمت خواهد بود.

هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، شهرام قیدی، علی زرمهری، شاهین تسلیمی، جواد خواجوی، شهروز آقایی پور، مجید پتکی، افشین آقایی، حسین اجاقلو (بازیگر نوجوان) و زین العابدین از جمله بازیگران این سریال هستند. . .

این مجموعه تلویزیونی در فضایی نمایشی و اجتماعی با هدف معرفی شهدای مدافع حرم تولید شد. قهرمان این مجموعه تلویزیونی نوجوانی به نام هادی است. در ادامه سریال شاهد اپیزودهای دیگری غیر از دهه ۷۰ هستیم که نقش جوان شخصیت اول نیز در سریال حضور دارد.

خلاصه داستان سری فراری

پس از پرداختن به ساعات پخش سریال فراری از شبکه یک، به سراغ داستان این سریال درام اجتماعی می رویم که دوران نوجوانی تا بزرگسالی یک شهید مدافع حرم را از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵ به تصویر می کشد.

در خلاصه داستان سریال فراری آمده است: نوجوانی به نام هادی با علاقه ورزش کشتی را دنبال می کند و برای قهرمان شدن در کشتی و موفقیت در زندگی تلاش زیادی می کند. چالش‌ها است و خانواده‌اش در این راه از او حمایت می‌کنند.”

سریال فراری در واقع نگاهی آزاد به سبک زندگی یکی از شهدای مدافع حرم و به طور کلی بحث زندگی مدافعان حرم است و داستانی اجتماعی را روایت می کند.

تهیه کننده سریال «فراری» درباره خط داستانی این سریال نیز توضیح داد: در سریال حتی وارد رویای شهید صدرزاده می شویم و دلبستگی شهید صدرزاده به شهید ابراهیم هادی را به تصویر می کشیم که این قسمت یکی از جذاب ترین قسمت های سریال است. سریالی که باید مدیون شهیدصدرزاده باشد.

سری فراری

کارگردان سری فراری

امیر داسارگر کارگردان سریال فراری متولد ۱۳۶۴ در تهران است و دارای مدرک لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه امام حسین (ع) است. وی فعالیت های هنری خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد.

فیلم‌های کوتاه «باران»، «نفس به نفس»، «اکسیژن» و فیلم نیمه‌بلند «یک روز بعد»، فیلم سینمایی «هنگامه» و فیلم «منطقه پرواز ممنوع» از جمله آثار کارنامه هنری این هنرمند هستند. داسارگر.

امیر داسارگر علاوه بر کارگردانی، طراح، فیلمنامه نویس و تهیه کننده است. او در ششمین جشنواره فیلم عمار عضو هیئت داوران بخش فیلم ما بود.

امیر داسارگر درباره داستان سریال «فری» گفت: سریال فری برداشتی آزاد از زندگی و کودکی شهدای مدافع حرم است؛ اما در ادامه داستان به یکی از شهدا نیز اشاره شده است. مدافع حرم (شهید مصطفی صدرزاده).

سری فراری

عوامل تولید سری فراری

نویسنده و کارگردان: امیر داسارگر

تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری و سجاد نصرالهی نسب

سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: سعید نقدزاده

مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی

مدیر صدابرداری: علی احمدی

منشی صحنه: تهمینه مرتضوی

طراح گریم: سیدجلال موسوی

طراح صحنه: جعفر محمد شاهی

طراح صحنه و لباس: زهرا رحمانی

عکاس: سید احمد جامه دارپور

مدیر تولید: افشین رئوفی

مدیر تدارکات: بهمن نابغه ها

سوالات متداول

کدام بازیگران در سریال فراری ایفای نقش می کنند؟

در این سریال هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، شهرام قیدی، علی زرمهری، شاهین تسلیمی، جواد خواجوی، شهروز آقایی پور، مجید پتکی، افشین آقایی، حسین اجاقلو (بازیگر نوجوان) و زینب الدین نقش آفرینی کردند.

سریال فراری چند قسمته؟

این سریال در ۳۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی امیر داسارگر ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا