ترندهای روز

ساعت پخش سریال مرد نقره‌‌ای از شبکه آی‌فیلم + خلاصه داستان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

مرد نقره ای به نویسندگی جابر قاسمعلی برای اولین بار در ماه رمضان ۱۳۹۰ از شبکه سما و اندکی بعد از شبکه ۳ سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای و به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی در مرکز اصفهان

اگر از طرفداران سریال های ایرانی هستید می توانید سریال مرد نقره ای را که به تازگی پخش آن از کانال آی فیلم آغاز شده است را تماشا کنید. در ادامه زمان پخش سریال مرد نقره ای، زمان تکرار و خلاصه داستان این سریال را با شما به اشتراک می گذاریم.

زمان پخش سریال مرد نقره ای از کانال آی فیلم

طبق جدول برنامه های شبکه آی فیلم، سریال مرد نقره ای هر شب ساعت ۲۴:۰۰ روی آنتن می رود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این سریال نشدید، می توانید ساعت ۰۸:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد با تکرار سریال مرد نقره ای از شبکه آی فیلم آن را دنبال کنید.

سعید نیک پور، نیما شاهرخشاهی، بهاره افشاری، پوریا پوررخ، محمدرضا ترابی، امیرحسین شریفی، فریدون سورانی، افشانا صالحی، حسن جویره، جهانگیر نکویی و آرام یوسفی نیا در سریال مرد نقره ای به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال مرد نقره ای

خلاصه داستان سریال مرد نقره ای

پس از تماشای پخش سریال مرد نقره ای از آی فیلم متوجه داستان این سریال شدم که در مورد روزهای سخت زندگی مردی متمول به نام هادی رادمنش است.

در خلاصه سریال مرد نقره ای آمده است: هادی رادمنش مردی ثروتمند و نیکوکار است که صاحب یک کارخانه فرش است و در شهر اصفهان زندگی می کند و رادمنش که خود را برای حضور در ایران تحلیلات صنفی آماده می کند، آشفته می شود. تماس های یک فرد ناشناس که اطلاعاتی از گذشته خود دارد، آبروی او را نشانه رفته و ۲۰۰ میلیون تومان از او طلب می کند که در این بین، پسرش از این ماجرا با خبر می شود و ماجرا پیچیده تر از گذشته ادامه می یابد.

سریال مرد نقره ای

کارگردان سریال مرد نقره ای

کاظم معصومی کارگردان سریال مرد نقره ای در سال ۱۳۴۰ در تهران به دنیا آمد، وی دانشجوی هنرستان هنر است و فعالیت هنری خود را با نمایش نظر بر شب در سال ۱۳۶۱ آغاز کرد.

معصومی در دهه ۶۰ علاوه بر تئاتر، در سینمای ۸ میلی متری و فیلمنامه نویسی نیز فعالیت داشت. وی فعالیت در سینمای حرفه ای را از سال ۱۳۶۴ با فیلم «دزد و نویسنده» به عنوان نویسنده و کارگردان آغاز کرد.

سریال روزهای بی قراری و خانه بدون پرنده از آثار تلویزیونی کارنامه معصومی است. لازم به ذکر است که فیلم طبل بزرگ زیر پای چپ ساخته کاظم معصومی یکی از متفاوت ترین فیلم های ژانر جنگی ایران بود.

سریال مرد نقره ای

عوامل تولید سریال مرد نقره ای

کارگردان: کاظم معصومی

نویسنده: جابر قاسمعلی

تهیه کننده: امیرحسین شریفی

مدیر فیلمبرداری: محمد افسری

طراح گریم: مهران روحانی

مدیر تولید و برنامه ریزی: مهرداد متولی

تدوین: مهدی دهقان

مدیر صدابرداری: بابک نیازی

طراح صحنه و لباس: مهدی سعیدی

مدیر تدارکات: مصطفی الیاسی

منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی

دستیار اول کارگردان: بهمن حسینی

دستیار برنامه ریز: مریم بادمه

عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: علی طرافانژاد

دستیاران صحنه: امیرحسین حاجی زاده، محمدرضا جنیدی

دستیار لباس: مرضیه فخاری

تصویر دستیار اول: سعید خراسانی

گروه تصویر: حسام سلمی، داریوش شهری، شیما ورخی، رضا خسروی، جواد چاردلی

سین موبیل: نعمت آقایی

هنرمندان گریم: محمد عربی، سحر خیاط زاده

دستیار تولید: مهرنوش انوش

دستیاران صدا: علیرضا فیضی، علی رنجبر

مدیر مالی: سینا اسدی

امور مالی: مریم ابراهیمی، بابک صالحی

سوالات متداول

سریال مرد نقره ای

کدام بازیگران در سریال کاظم معصومی بازی کرده اند؟

در این سریال سعید نیک پور، نیما شاهرخشاهی، بهاره افشاری، پوریا پوررخ، محمدرضا ترابی، امیرحسین شریفی، فریدون سورانی، افشانا صالحی، حسن جویره، جهانگیر نکویی و آرام یوسفی نیا به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال مرد نقره ای چند قسمت است؟

این سریال در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای و به کارگردانی کاظم معصومی ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا