ترندهای روز

ساعت پخش فیلم «بید مجنون» از شبکه آی‌فیلم

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

فیلم سینمایی بید مجنون به کارگردانی مجید مجیدی ششمین فیلم بلند این کارگردان سرشناس کشورمان بود که در سال ۱۳۸۲ ساخته شد و در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر حسابی مورد توجه قرار گرفت.

مجید مجیدی کارگردانی که فیلم هایی چون بادوک، پدر، فرزندان آسمان، رنگ خدا و باران را در کارنامه هنری خود داشت، با فیلم «بید مجنون» اثر ماندگار دیگری را به کارنامه هنری خود اضافه کرد و برای کارگردانی این فیلم برنده جایزه شد. سیمرغ بلورین جشنواره فجر. به دست آورد. پرویز پرستویی بازیگر باسابقه کشورمان بازیگر نقش اول فیلم بید مجنون بود و با بازی موفق خود توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر را به خانه ببرد.

فیلم بید مجنون

بید مجنون روایتی از لغزش ایمان مردی به نام یوسف است که در کودکی بینایی خود را از دست داد و در میانسالی با انجام عمل جراحی بینایی خود را به دست آورد. بازیگر نقش اول داستان بید مجنون که در دوران نابینایی خود با خدا عهد کرد که اگر فرصت دیدن دنیا را پیدا کند فقط در راه خدا قدم خواهد گذاشت. پس از رسیدن به مقصود، وعده خود را فراموش می کند و راه گناه را در پیش می گیرد، اما پس از بازیابی بینایی، به درگاه حق تعالی باز می گردد و راه توبه و مغفرت را آغاز می کند.

فیلم بید مجنون پنجشنبه ۱۵ تیر ساعت ۲۲:۰۰ از آی فیلم فارسی پخش می شود و ساعت های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ جمعه بازپخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا