اخبار اقتصاد ایران

ساعت کار ادارات از شنبه عادی می‌شود | میزان ناترازی برق امسال به ۱۹ هزار و ۷۰۰ مگاوات رسید

مدیرعامل توانیر گفت: از روز شنبه ساعت کاری ادارات به روال عادی باز می گردد اما مطالبه ما همچنان از اداره اداری مدیریت مصرف برق است.

افق میهن، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به رکوردشکنی متوالی مصرف در تابستان سال جاری گفت: میزان عدم تعادل برق در سال جاری به ۱۹ هزار و ۷۰۰ مگاوات رسید اما با تدوین برنامه ریزی ها توانستیم خاموشی برنامه ریزی شده را پشت سر بگذاریم. .

وی افزود: برای عبور از پیک مصرف یکی از اقدامات تغییر ساعت ادارات دولتی بود. از ابتدای هفته ساعت کاری ادارات به روال عادی باز می گردد.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه امسال کاهش ۱۵۰۰ مگاواتی را برای مدیریت مصرف برق در بخش اداری هدف گذاری کرده بودیم که ۹۵ درصد برنامه محقق شد.

رجبی مشهدی با بیان اینکه مقرر شد تمامی ادارات در ساعات اداری ۳۰ درصد و پس از پایان ساعت ۶۰ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند، گفت: میزان صرفه جویی از برنامه مدیریت مصرف حوزه مدیریت دولتی ۱۴۲۰ بوده است. مگاوات که محقق شد.

وی تصریح کرد: خواسته ما از ادارات این است که در برخی از استان هایی که هوا خنک شده است دستگاه های سرمایشی خود را خاموش کنند و یا دما را روی ۲۴ تا ۲۵ درجه تنظیم کنند تا در اسرع وقت به وضعیت عادی برگردیم و اجرا کنیم. برنامه های مدیریت مصرف بخش صنعتی برای کاهش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا