ورزشی

سال‌ها به تیم‌های عربی کنایه زدیم اما وقت‌کشی استقلالی‌ها در حد فوتبال محلات بود

باشگاه گل گهر با انتشار پیامی در کانال اطلاع رسانی خود درباره اتفاقات بازی دیروز مقابل استقلال نوشت:

این یک بیانیه نیست. صحنه مصدومیت عجیب دروازه بان استقلال و البته ملی پوشان آنقدر غیرحرفه ای است که نیاز به توضیح دقیق ندارد. این چند جمله فقط توصیفی از وضعیت این روزهای فوتبال ماست…

دروازه بان تیمی که مدعی قهرمانی است، درست در لحظاتی که گل گهر صاحب توپ و میدان بود، به طرز ناشیانه ای خود را روی زمین می اندازد و از شدت درد فرو می ریزد و می پیچد که انگار باید با یک مشکل طولانی مدت دست و پنجه نرم کند. مصدومیت برای مدت طولانی انعطاف پذیر باشید و در خانه بمانید.

اما پس از اتلاف بیش از ۶ دقیقه از زمان بازی و ایجاد اختلال در مسابقه، ناگهان از جایش بلند شده و بدون مشکل به مسابقه ادامه می دهد. داور به راحتی از کنار این صحنه می گذرد و به بازیکنان تیم استقلال اجازه می دهد تا با الگوبرداری از دروازه بان خود به روند ضربات کشی ادامه دهند. ما سال ها برخی تیم های عربی را به خاطر اتلاف وقت مسخره می کردیم، اما اکنون با صحنه ای روبرو هستیم که در فوتبال محلی یافت نمی شود.

دیروز تیم فوتبال گل گهر با ترکیبی که شامل چند بازیکن جوان و چند بازیکن اصلی این تیم بود که به دلیل مصدومیت نتوانستند تیم را همراهی کنند، سعی کردند در آزمون افتخار شکست نخورند و با تمام توان مبارزه کنند. ، فقط برای آبروی نام خود و طرفدارانشان. مثل همیشه به دنبال امتیاز در زمین باشید. ضمن اینکه در دقایق زیادی از بازی استقلالی ها مجبور به دفاع و اتلاف وقت با هواداران بی شمار خود در ورزشگاه خانگی شدند.

ما از هواداران خود بابت نتیجه عذرخواهی می کنیم اما هر فوتبالیست منصفی برای این صحنه عجیب در فوتبال ما متاسف خواهد شد. قبل از بازی با مصاحبه های سفارشی داور را تحت فشار قرار می دهند و در طول مسابقه چنین سکانس هایی را ایجاد می کنند و در اواسط لیگ که باید به پیشرفت فوتبال ملی کمک کند، هر روز بیش از دیروز اعتبار خود را از دست می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا