بانک و بیمه

سال ۱۴۰۳؛ سال ثبت موفقیت های بزرگ در بانک کارآفرین است

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک کربهار، محمدرضا خرسندی رئیس هیئت مدیره بانک کربهار در پیام نوروزی خود گفت:

گشتی در اطراف مهر تابناک، ایران زمین

روز جدید فرا رسیده است و شادی ظاهر می شود

ای یزدان ای رهبر مهر و سپهر

آن را برای من این زمان و در این زمین به بهترین شکل بساز

فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را که فرصتی نو با نمکی نو برای بهتر ساختن و بهتر زیستن به ارمغان می آورد، صمیمانه به تمامی همکاران و دوستان بانک کارآفرین تبریک می گویم.

مدیران بانک کارآفرین به عنوان بخشی از گروه اقتصادی فعال و تاثیرگذار کشور، تمرکز بر تجربیات و موفقیت های گذشته و نیز تحولات سریع و اجتناب ناپذیر ملی و بین المللی در حوزه های اقتصادی، مالی و کسب و کارهای مرتبط را ضروری می دانند. فعالیت ها . بانکداران نگاهی باز و هوشمندانه به آینده دارند و با استفاده از خرد جمعی و هدف‌گذاری نتیجه‌محور، بر اساس تقویت ساختاری که در آن نقاط قوت بانک تقویت و برجسته می‌شود، مسیری روشن برای موفقیت در آینده ترسیم و تدوین می‌کنند. انجام دادن

ما آگاه هستیم که جامعه هدف ما به دلیل وضعیت متوسط ​​ما ما را نمی پذیرد و به دیگران توصیه نمی کند، اما این تنها در صورتی امکان پذیر است که ویژگی های خاصی داشته باشیم. همچنین می دانیم که موفقیت تصادفی به دست نمی آید، زیرا مستلزم مطالعه و تحقیق و همچنین آگاهی از شرایط واقعی زمان و مکان است و تلاش و انضباط سازمانی پل ارتباطی بین اهداف و موفقیت ها است.

اکنون که در آستانه سال نو می ایستیم، با تکیه بر تجربیات گذشته و آمیختن آنها با روح بهار، نوآوری و پیشرفت به سوی کارها و اقدامات مهم و مهمی که در سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد، نگاهی می اندازیم. تحول شامل کار و زندگی می شود. توانا، بیایید گام های محکم و استواری به سوی اهداف بزرگتر و بالاتر برداریم.

امید است امسال سرآغاز موفقیت های بیشتر برای بانک کارآفرین و نشاط و رشد کارکنان فرهیخته آن باشد.

در سال جدید برای همه آرزوی خوشبختی و بهروزی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا