اخبار اقتصاد ایران

سامانه خودروهای داخلی از فردا باز می‌شود | ثبت‌نام جدید خودروهای وارداتی از هفته آینده

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و وارداتی اعلام کرد؛

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و وارداتی گفت: ثبت نام دو محصول از خودروهای داخلی از عصر فردا (یکشنبه ۲۱ آذرماه) و ثبت نام جدید خودروهای وارداتی نیز از هفته آینده آغاز می شود.

ایران تحلیل به نقل از ایرنا، «مهدی تقدسی» مدیر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و وارداتی درباره آخرین جزئیات خودروهای داخلی و وارداتی گفت: هفته گذشته دو خودروساز داخلی مجاز به فروش این خودروها شدند. ماشین Lamari EAMA محصول شرکت های آرین و هایما. ۷X این محصول را از شرکت ایرانی خودرو دریافت کرده است که از فردا عصر تحویل آن در سامانه یکپارچه آغاز می شود.

وی افزود: شرکت سایپا نیز به دنبال دریافت مجوز برای عرضه برخی از محصولات خود است تا در سامانه به فروش برسد.

تقدسی با بیان اینکه از روز دوشنبه (۲۲ آذرماه) سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نیز افتتاح می شود، تصریح کرد: ۳۳ هزار متقاضی که در اسفندماه سال گذشته ثبت نام کرده اند می توانند وارد سامانه شوند اما در این مدت ثبت نام جدیدی وجود ندارد.

عرضه بیش از حد خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و وارداتی ادامه داد: با توجه به ظرفیت مازاد خودروهای وارداتی مجوز صادر می شود تا هفته آینده در سامانه یکپارچه عرضه شود.

وی افزود: در صورت تایید، هفته آینده امکان ثبت نام مجدد خودروهای وارداتی مازاد بر خودروها داده می شود.

تقدسی تاکید کرد: تعداد و نوع خودروهای وارداتی بستگی به حجم واردات و مجوزی دارد که شرکت های واردکننده دریافت می کنند.

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و وارداتی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای مشاهده تولیدات داخلی می توانند با سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به آدرس و متقاضیان نمایش خودروهای وارداتی به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به نشانی www.saleauto.ir بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا