ترندهای روز

ساکنان این استان‌ها منتظر بارش باران باشند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی از کاهش دما در برخی مناطق کشور در روزهای آینده خبر داد.

صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور گفت: استان های ساحلی خزر، خراسان شمالی، اردبیل از پنجشنبه تا شنبه (از ساعت ۱۲ الی ۱۴) مهر) باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود. همچنین از جمعه تا شنبه (۱۳ الی ۱۴). مهر) در خراسان رضوی بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

ساکنان این استان ها باید منتظر بارندگی باشند

وی ادامه داد: از بعدازظهر شنبه تا یکشنبه (۱۳ الی ۱۴). مهر) بارش پراکنده در خراسان جنوبی رخ می دهد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایان هفته جاری و ابتدای هفته آینده توضیح داد: برای غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز، دامنه های جنوبی البرز. ، سواحل دریای خزر شرق و شمال شرق کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۲ و ۱۳) مهر) و همچنین برای مناطق جنوب غرب، شمال شرق و شرق کشور در روز شنبه (۱۴ مهر) در برخی نقاط وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

ضیائیان درباره کاهش دما در برخی نقاط کشور گفت: روز پنجشنبه (۱۲ مهراستان های ساحلی دریای خزر و اردبیل و همچنین روزهای جمعه و شنبه (۱۳ و ۱۴) مهر، شمال شرق، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، دمای هوا کاهش می یابد.

وی درباره وضعیت جوی مناطق ساحلی گفت: دریای خزر طی سه روز آینده و خلیج فارس در روزهای جمعه و شنبه مواج خواهد بود.

وی درباره شرایط جوی پایتخت گفت: آسمان روز جمعه تهران (۱۳ مهر) کمی ابری، وزش باد و افزایش باد در برخی ساعات با حداکثر و کمینه دمای ۲۷ و ۱۶ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (۱۴) مهر) صاف تا کمی ابری، وزش باد و افزایش وزش باد در برخی ساعات با حداکثر و کمینه دمای ۲۵ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان در پایان تصریح کرد: اهواز و بوشهر با ۳۷ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با ۱۸ درجه سانتیگراد سردترین استانهای کشور خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا