ارزهای دیجیتال

سایپا از نیسان دل نمی‌کند/ ارزآوری، وانت زامیاد را در خط تولید نگه داشت

سایپا پس از ایجاد ۶۰۰۰ خط تولید نیسان SAIPA ، استاندارد نهایی را داده بود ، اما SAIPA تصمیم گرفت تا با توجه به قرارداد ۱.۵ میلیون دلار آمریکا برای تولید ۳۰،۰۰۰ واحد دوتایی دوگانه ، تولید خود را ادامه دهد و از نسخه وانت وارداتی Zamyad استقبال کرد.

طبق اخبار تجاری ، ۳ استاندارد جدید از دی در سال ۱۳۹۹ اجباری بود ، اما نیسان زامیاد هنوز در خط تولید سایپا است ، اگرچه این استانداردها رعایت نمی کنند. سال گذشته ، سازمان ملی استاندارد و وزارت SAIPA SAIPA آخرین اولتیماتوم را برای متوقف کردن تولید نیسان زامد ارائه دادند.

قرار بود سایپا پس از تولید ۶۰۰۰ نیسان زامد با نیازهای قدیمی ، تولید این خودرو را متوقف کند. اما سرانجام ، پس از دوره تولید ، وی تصمیم گرفت استانداردهای جدیدی را در وانت قدیمی تر تحمیل کند.

اما چرا سایپا زامیاد را از دست نمی دهد؟ اگر الزامات استاندارد جدید در مجموعه Zamyad اجرا شود ، چرا SAIPA نباید این شرایط را از قبل اجرا کند؟

قرارداد و صادرات ۱.۵ میلیون دلاری نیسان گلدنز

نیسان زامیاد ، که به دلیل رنگ آبی منحصر به فرد خود چهره ای غیرقابل تصور در بازار خودرو دارد ، در بازار همسایه در طلا و ظاهر های مختلف نیز در بازار خودروهای همسایه موجود بود.

سایپا نسخه صادرات زامد را در نمایشگاه صنعت خودرو ارائه داد. محصولی که حضورش قبلاً به صورت آنلاین در کشورهای آفریقایی منتشر شده بود.

علاوه بر رنگ طلایی جدید ، تغییراتی مانند بهبود برنامه ها ، افزایش شکاف و فرمان به سمت راست انجام شد. تغییراتی که بیش از بهبود امنیت برای بهبود جذابیت و ارز بوده است.

ارز و صادرات یکی از دلایل ادامه تولید سایپا زامد است. در مصاحبه با صدای ایران ، مانند مهدی ایسلاپانا ، رئیس سابق سازمان استاندارد ، تأکید کرد که سازمان استاندارد از ارز استقبال می کند و در صورت ارائه یک قرارداد صادرات و صادرات ، شرایط تولید را تسهیل می کند.

در همین حال ، شرکت Petroleum Products نیز در حال همکاری برای تولید آخرین وانت های نیسان با نیازهای قبلی بود ، اما در دوتایی -فوری. براساس تفاهم نامه تفاهم بین SAIPA و شرکت توزیع Petroleum Products ، تولید کننده خودروهای دولتی ۶۰۰۰ از ۶۰۰۰ واحد نیسان را در دوتایی با سرمایه گذاری ۱.۵ میلیون دلار در شرکت توزیع Petroleum Products ایجاد می کند. با این حال ، سؤال این است که چرا باید این قرارداد نتیجه گرفت تا یک ماشین امنیتی بد ایجاد شود و کمی قبل از پایان تولید متوقف شود؟

آسیب جبران ناپذیر نیسان آبی

نیسان زامد یکی از نامشخص ترین اتومبیل ها در ایران است. طراحی پلتفرم و ساختار شاسی آن از دهه ۱۹۸۰ و عدم وجود نقاط جذب ضربه ، عدم وجود ستون مقاوم ، تمرکز و فرمان بد سرنشینان.

با توجه به سایر اتومبیل ها و عابران پیاده ، این محصول به شدت قطع می شود و به جای توزیع و جذب آنها ، بر عابر پیاده تأثیر می گذارد ، که اغلب باعث آسیب جبران ناپذیری به شکم و سینه عابران پیاده می شود. طراحی نامناسب جبهه همچنین ستون ها و لیوان اتومبیل های دیگر را در معرض دید دیگر قرار می دهد و تصادفات نیسان باعث آسیب جبران ناپذیری در طرف مقابل می شود.

تاریخ تولید آبی نیسان

نیسان جونیور یا نیسان آبی حدود سه دهه با پیشرفت فنی قابل توجهی برای نیسان سه نسل اصلی در ژاپن داشتند.

نسل اول توسط ۱ تا ۲ با موتور چهار سیلندر چهار لیتری و ظرفیت ۱.۵ تن تولید شد و یک شروع موفق برای نیسان بود.

نسل دوم (۱ تا ۲) به طراحی جدید بدن و موتورهای متنوع تر از جمله دیزل تبدیل شد و به یک تانکر با اندازه متوسط ​​و کارآمد تبدیل شد.

نسل سوم (۱ به ۲) فناوری های نیسان و پرنس موتور و بهبود دو موتور بنزینی و دیزل را از نیسان جونیور تغییر داد.

نیسان جونیور بر اساس نسل سوم و سری ۱/۲ در ایران تولید می شود. از اواخر دهه ۱۹۸۰ (در دهه ۱۹۸۰) ، این کامیون با همکاری زامیاد و نیسان همکاری داشته و جلسه وی ادامه دارد.

اگرچه نیسان جونیور در مقایسه با استانداردهای زمان خود محصول بدی نبود ، اما نقاط ضعف قابل توجه وی در حوزه منطقه امنیتی حتی با به روزرسانی های محدود از سایپا و زامد بهبود نیافته است.

این خودرو فاقد امنیت اساسی و ساختار شناخته شده تأثیرگذار است و فن آوری های کمک به راننده نمی توانند آن را ایمن کنند. ادامه تولید این خودرو مطابق با استانداردهای امنیتی مدرن منطقی نیست و برای اطمینان از ایمنی کاربر و جامعه باید به توسعه اتومبیل های جدید با استانداردهای به روز بروید.

برای خواندن گزارش در مورد “پیمان خط تولید ۶۰۰۰ وانت مشعل دوتایی نیسان” در اخبار تجاری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا