خودرو

ستاره‌ی برقی چشم بادامی اتواکسپوی تهران؛ Neta U


آنچه دیگران می خوانند:

یک SUV تمام الکتریکی با طراحی باریک جلو و چراغ عقب که مطابق با مد روز طراحی خودرو در جهان است.

خوشه دیجیتالی کشیده این خودرو توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

نتایو با هر بار شارژ می تواند ۵۰۰ کیلومتر را طی کند که یک تمایز کلیدی محسوب می شود و این رکورد بالاتر از میانگین برد خودروهای مشابه در ایران است.

این قدرت ناوبری توسط یک باتری لیتیومی آهنی ۶۸ کیلوواتی تامین می شود که می تواند تنها با ۸.۵ ساعت برق خانگی یا نیم ساعت در ایستگاه های شارژ تغذیه شود.

Neta U مجهز به یک موتور الکتریکی است که می تواند ۱۶۱ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر تولید کند.

ویژگی‌های ایمنی و راحتی در Neta U شامل تهویه مطبوع خودکار، کروز کنترل تطبیقی، سیستم TPMS، صندلی‌های برقی راننده و سرنشین جلو، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، تهویه مطبوع خودکار، سیستم هشدار خروج از خط و ترمز پارک الکتریکی می‌شود. Autohold، دوربین ۳۶۰ درجه و غیره

در حاشیه این مراسم از بازدیدکنندگان این خودرو خواستیم تا درباره آن توضیح دهند. تعابیر خاص، جذاب و مدرن خلاصه توضیحات این محصول بود. یکی از حاضران می گوید: تماشای نتایو نیز به مخاطبش احساس قدرت می دهد. او مشکوک بود که این احساس به دلیل خطوط طولانی و طراحی خاص شیشه جلو باشد.

مجموعه BMCARS در کنار چهار محصول دیگر در این نمایشگاه حضور داشت. Bastion T77، E-QM5، E5 و Hongchi H5 از دیگر محصولات مجموعه BMCARS هستند که در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا