ورزشی

ستاره آمریکایی میلان تهدید به مرگ شد

میلان در اولین دیدار از هفته بیست و هفتم سری آ در ورزشگاه المپیکو میهمان لاتزیو بود که این دیدار جنجالی و درگیر در نهایت با گل دقایق پایانی اوکافور به سود روسونری به پایان رسید.

به گزارش ساکرنت، در این بازی دیآبی داور مسابقه ۵ کارت زرد به عقاب ها و ۶ کارت زرد به بازیکنان میلان داد و از دقیقه ۵۷ لاتزیو با اخراج پلگرینی ۱۰ نفره شد اما این پایان کار نبود. کار و در وقت های اضافه نیمه دوم دیبلو دو بازیکن دیگر لاتزیو را اخراج کرد تا بازی با ۸ بازیکن پایتخت ایتالیا به پایان برسد.

همچنین مارکو دی بلو داور این بازی نیز به دلیل اتفاقات بازی جمعه شب به مدت یک ماه محروم شد.

پولیشیچ پس از پایان بازی عکس هایی از جشن خود و میلان در اینستاگرام منتشر کرد که با اظهارنظرهای توهین آمیزی مواجه شد. همچنین پیام‌های زیادی برای حمایت از این بازیکن آمریکایی از جمله تئو هرناندز، هم تیمی‌اش در میلان منتشر شد.

ماجرا از چه قرار بود؟

لوکا پلگرینی در دقیقه ۶۷ به دنبال دو کارت زرد متوالی – هر دو به دلیل خطا روی پولیشیچ – از بازی اخراج شد. بازیکن لاتزیو در صحنه کارت زرد دوم فکر می کرد به دلیل مصدومیت بازیکن لاتزیو، پولیشیچ بازی را ترک می کند تا داور وضعیت بازیکن مصدوم لاتزیو را ارزیابی کند اما پولیسیچ این کار را نکرد و فرار کرد. پس از پایین آمدن توپ توسط پلگرینی.

همچنین متئو گوندوزی به دلیل واکنش بدش به اشتباه بازیکن آمریکایی میلان با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد.

پولیشیچ از چلسی به میلان پیوست، به امید اینکه روزهای شکوه خود را در این باشگاه احیا کند. او تا کنون در ۲۵ بازی لیگ ۷ گل و ۶ پاس گل به ثمر رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا