ورزشی

ستاره بارسلونا جانشین مهدی طارمی

ویتور روکه زمستان گذشته پس از مصدومیت شدید راهی بارسلونا شد. او در تابستان ۲۰۲۳ با قراردادی به ارزش ۳۱+۳۱ میلیون یورو به بارسا پیوست و هدفش پیوستن به آبی و نارنجی پوشان در تابستان امسال بود اما مصدومیت شدید گاوی و خروج او از لیست تیم، خلأ را برای او باز کرد به تیم برای لواندوفسکی که در ژانویه به بارسا پیوست اما هرگز مورد اعتماد ژاوی قرار نگرفت، به یک مهاجم پشتیبان نیاز داشت.

ببر برزیلی که دو گل برای بارسا به ثمر رساند و در پایان فصل نیمکت نشین شد، حالا برای امضای قرارداد دچار مشکل شده است.

گاوی به لیست بازگشت و بارسا باید دوباره قرارداد روکه را در لالیگا ثبت کند، اما مشکلات مالی فیرپلی و اینکه او نتوانست کیفیت خود را در نیم فصل دوم نشان دهد، بارسا را ​​به فکر انتقال قرضی روکه انداخت. . با وجود اینکه ایجنت روکه اخیراً گفته است که جدایی این بازیکن فقط دائمی خواهد بود، اما در بارسلونا اطمینان دارند که این تهدید بی نتیجه است و اگر هانسی فلیک چراغ سبز نهایی را نشان دهد، نام روکه را به لیست نقل و انتقالات قرضی اضافه خواهند کرد.

در همین رابطه امروز اسپورت نوشت محتمل ترین مقصد روکه، باشگاه پورتو است و پیشنهاد آبی ها هم اکنون به دست مدیران بارسلونا رسیده است. به این ترتیب روکه می تواند جایگزین مهدی طارمی شود که قراردادش با پورتو به پایان رسیده و در آستانه انتقال به اینتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا