ترندهای روز

ستاره سابق پرسپولیس بازیگر شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

حسین ماهینی و محمد غلامی به تازگی در فیلم کوتاهی به نام «چند لحظه انتظار» به کارگردانی محمدامین دوستی جلوی دوربین رفته اند.

چند لحظه انتظار داستان دو برادر به نام های حسین و حسن است که این دو برادر در یک خانه زندگی می کنند و برادر کوچکتر که حسن نام دارد عاشق پسر عمویش به نام کیمیا می شود و وقتی متوجه می شود خواستگار آمده است. برای پسر عمویش، خواستگار او را رد می کند. در جریان دعوا کشته می شود و به زندان می رود و برادر بزرگترش که حسین نام دارد در جریان حادثه ای که پدر و مادر پسر عمویش در تصادف جان خود را از دست می دهند با کیمیا ازدواج می کند.

حسن نزدیک به ۱۵ سال در زندان بود و از چوبه دار پایین آمد و پس از ۱۵ سال آزاد شد. وقتی متوجه ازدواج حسین و کیمیا شد به دنبال حقیقت ماجرا شد که چرا برادر خونی اش با او بدرفتاری کرده و با دختر عمویش ازدواج کرده است. و در جریان دعوای دو برادر، مادر خانواده در جریان غم و اندوه و داستان های دو برادر جان خود را از دست می دهد و قربانی این درگیری بین دو برادر، مادرشان است و در پایان داستان، دو برادر. با هم آشتی کنند و غصه بخورند که در جریان دعوا که شد مادرشان در میانه ماجرا قربانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا