ترندهای روز

ستاره شناس مشهور درباره عشق و روابط شما در سال ۲۰۲۴ چه می گوید؟/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

روزیاتو نوشت: راسل گرانت یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین ستاره شناسان جهان است. او بیش از ۴۰ سال است که طالع بینی می نویسد و توصیه های نجومی ارائه می دهد و میلیون ها خواننده و بیننده را در بسترهای مختلف رسانه ای جذب می کند. او به خاطر شخصیت کاریزماتیک، پیش بینی های دقیق و علاقه به طالع بینی معروف است. طالع بینی تخصص اوست زیرا معتقد است که می تواند به مردم در درک خود، روابط و سرنوشتشان کمک کند. در ادامه می توانید طالع بینی راسل گرانت متولدین ۲۰۲۴ را در صورت فلکی مختلف در زمینه عشق و روابط عاطفی بخوانید.

برج حمل (۱ فروردین – ۳۰ فروردین)

زهره به همراه جیوه در نشانه شما صحنه عشق را مشتعل می کند. اگر فکر می کنید همه چیز را در مورد هنر عشق می دانید ، تعجب می کنید. از یک معلم بزرگ درس های جدید و ظریفی خواهید آموخت. دوستی هایی که از ماه سپتامبر شروع می شود ممکن است طولانی نباشد ، اما آنها به شما الهام می دهند و حلقه اجتماعی شما را گسترش می دهند. اگر مجرد باشید ، یک سفر خودجوش در ماه نوامبر منجر به علاقه جدید عشق خواهد شد. احتمالات جدید عاشقانه شما را خوشحال می کند.

برج ثور (۳۱ فروردین – ۳۰ اردیبهشت)

1

زندگی در ابتدای سال جالب خواهد بود و شما به طور غیرعادی مشتاق امتحان ایده های جدید و جدی گرفتن علایق مختلف خواهید بود. اگر تمام انرژی خود را در زندگی عاشقانه خود قرار نمی دهید ، این به دلیل فعالیت های دیگر است. این بدان معنا نیست که شما از دوستان و عزیزان غافل خواهید شد ، اما مرزهای مشخصی را تعیین خواهید کرد. زهره یک ماه هیجان انگیز را در مه به شما وعده می دهد. با چند سورپرایز عاشقانه شگفت زده خواهید شد. اگر مجرد باشید ، رابطه ای که از ماه نوامبر آغاز می شود به یک اتحادیه طولانی و ماندگار تبدیل می شود.

برج گوزا (۳۱ اردیبهشت – ۲۹ خرداد)

1

با شروع سال، به طرز شگفت انگیزی با نوسانات خلقی شریک زندگی خود سازگار خواهید بود. توافقات جدید بین شما باعث تقویت پیوندها می شود. چه یک سفر طولانی و چه یک سری سفرهای کوتاه برای تفریح، سفر با خانواده و دوستان در تابستان لذت بخش است. در پاییز می توانید به شهود خود در مسائل عاشقانه و مالی اعتماد کنید. حتی اگر پیشرفت ممکن است گاهی دردناک و کند به نظر برسد، تصمیمات درستی خواهید گرفت. عجله نکنید وگرنه با یک کلمه یا بی دقتی همه چیز را خراب می کنید.

سرطان (۳۰ خرداد – ۳۱ تیر)

1

کار تیمی منبع الهام خوبی از ژانویه تا مه خواهد بود. هر چیزی که به جامعه، کار اجتماعی یا سیاست محلی شما مربوط باشد، برای شما مفید خواهد بود. شما در این تابستان مسئولیت های جدید رابطه را بر عهده خواهید گرفت، و حتی اگر می دانید کار درست را انجام می دهید، طبیعی است که لحظات ترس داشته باشید. در ماه اکتبر با تمایل شما برای اختصاص زمان بیشتر به یک شخص خاص ، در ماه اکتبر تقویت می شود. آیا مجرد هستید؟ در پایان سال ، خود را به کسی که برای شما هیجان انگیز است جذب خواهید کرد.

برج لئو (۱ مرداد – ۳۱ مرداد)

1

طالع بینی روابط عاطفی شما می گوید که با شروع سال، در تمام روابط خود احساس پیشرفت خواهید کرد. تعهدات محکمی انجام می شود ، و هنگامی که شما قول می دهید ، آن را حفظ خواهید کرد. یک جریان ثابت از دوستان، خانواده و مهمانان شما را در این بهار سرگرم خواهد کرد. وقتی به اتفاقات اطرافتان علاقه نشان می‌دهید، احساس می‌کنید بیشتر با محیط اطرافتان ارتباط برقرار می‌کنید.

برج ثور (۱ شهریور – ۳۱ شهریور)

1

در ژانویه ابتکار عمل را به دست بگیرید و مردم پیشنهادات شما را خواهند پذیرفت. شما سخت کار می کنید و زمان زیادی برای استراحت ندارید. طرح های عاشقانه مورد بحث قرار می گیرد. با این حال، ممکن است برای اجرای این برنامه ها باید تا بهار صبر کنید. زندگی و عشق در پایان ماه می غیر قابل پیش بینی می شود. گاهی اوقات احساس می کنید که رویدادها خارج از کنترل شما هستند. آنچه در روابط اتفاق می افتد بیشتر به شرایط بستگی دارد تا انتخاب. آیا مجرد هستید؟ نمی تواند زیاد طول بکشد. می توانید در ماه دسامبر وارد یک پیوند دائمی شوید.

برج میزان (۱ مهر – ۳۰ مهر)

1

خوش بینی به ظاهر بی حد و حصر شما با شروع سال توجه عاشقانه زیادی را به خود جلب می کند. در ماه آوریل همه چیز را برای یک رابطه جدید خواهید داد. تنها امید شما این است که کار کند – در واقع، شما مصمم هستید که آن را عملی کنید. خبرهای خوب در مورد ماهیت زندگی مشترک شما در راه خوشبختی عاشقانه در ماه اکتبر است. جیوه در علامت زودیاک به شما کمک می کند تا با دوستان و عزیزان خود به روش های جذاب ارتباط برقرار کنید. به دلیل عشق، تفاهم و پیوند معنوی که بین شما و شریک زندگی تان ایجاد می شود، در پایان سال در سعادت عاشقانه کامل خواهید بود.

عقرب (۱ آبان – ۳۰ آبان)

1

به نظر می رسد خوش بینی بی حد و حصر شما در ابتدای سال توجه عاشقانه زیادی را به خود جلب خواهد کرد. در ماه آوریل خود را وقف یک رابطه جدید خواهید کرد. اخبار مشترک مبارک در ماه اکتبر شما را در مسیر خوشبختی رمانتیک قرار می دهد. جیوه در علامت زودیاک شما به شما در ارتباط با دوستان و عزیزان به روشی جذاب کمک می کند. عشق در پایان سال با شکوه است زیرا پیوند عاشقانه ، درک متقابل و معنویت بین شما و شریک زندگی خود رشد می کند.

برج قوسی (۱ آذر – ۳۰ آذر)

1

همسر شما در ژانویه چیز خاصی را برای شما ترتیب می دهد. پذیرای عقاید او باشید. آیا مجرد هستید؟ فرصت های جدید روابط بین ژانویه و ماه مه به احتمال زیاد است. با توجه به مشتری در علامت مخالف خود ، اشتیاق زیاد خواهد بود و خوش بین خواهید بود که در مسائل مشارکت موفق خواهید بود. آوریل زمان خوبی برای نزدیک ترین روابط و تصمیمات مشترک شماست. همسر شما نسبت به حد معمول مایل به سازش خواهد بود و شما به طور کامل همکاری خواهید کرد.

برج جدی (۱ دی – ۲۹ دی)

1

فال روابط عاطفی شما می گوید که در ابتدای سال یک رابطه قوی بین شما و شخص دیگری ایجاد می شود. لحظات عاشقانه و اجتماعی بین ژانویه و مه به طور مثبت و خوشایند رخ می دهد. اگر مجرد هستید، این موقعیت می تواند یک فرصت ازدواج باشد. حلقه اجتماعی شما با جذب دوستانی مانند هنرمندان، شاعران، روانشناسان، نوازندگان و رقصندگان تغییر می کند. به اشتراک گذاشتن باورهای معنوی مشابه در روابط عاشقانه اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. تا پایان سال، سورپرایزهای کوچک به روابط و روابط عاشقانه شما تنوع می بخشد. در ماه دسامبر یک استراحت عاشقانه ترتیب دهید.

دلو (۳۰ دی- ۲۹ بهمن)

1

به نظر می رسد روابط خانوادگی در ابتدای سال پایدارتر باشد. در بهار، اشکالی ندارد که به روال معمول خود بازگردید، اما از ایده های خود برای پیشرفت در زندگی خود دست نکشید. فقط به اطرافیانتان زمان بدهید تا با برنامه‌های شما هماهنگ شوند. در تابستان در هر نوع رابطه فراز و نشیب هایی وجود دارد. توانایی شما در تحمل سختی ها به شما کمک می کند تا متوجه شوید که عشق واقعی می تواند بر هر شکستی غلبه کند. تا پایان سال، هیچ محدودیتی برای محبوبیت اجتماعی شما وجود نخواهد داشت. زهره در نشانه شما شهود شما را تقویت می کند.

ماهی ها (۳۰ بهمن – ۲۹ اسفند)

÷

با توجه به طالع بینی رابطه شما، نگرش مثبت و دلسوزانه شما در آغاز سال علاقه عاشقانه را به خود جلب می کند. اگر قبلاً شریک زندگی دارید، انتظار توجه بیشتری از او داشته باشید. احساس می کنید رقابت برای محبت شما وجود دارد. اگر مجرد هستید ، از فرصت هایی برای معاشرت استفاده کنید. تابستان زمانی است که شما با کسی که عاشق شدن شما را آسان می کند ، ارتباط معنوی و حسی برقرار می کنید. دستاوردهای حرفه ای شما ممکن است در پاییز چشمگیر باشد، اما بزرگترین دستاورد شما پیوندهای معنادار عشق و دوستی است که اکنون ایجاد شده است.

راضیه میرزاحیدری

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا