ورزشی

ستاره فوتسال ایران در جمع 10 پسر طلایی جهان

فوتسال پلنت که هر ساله از ستارگان سال جهان رونمایی می کند و با هیئت کارشناسی بهترین بازیکن را انتخاب می کند، برای اولین بار در تاریخ یکی از جوایز خود را به فوتسالیستی از ایران تقدیم کرد و به همین منظور سالار آقاپور ملی پوش جوان فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان در سال ۲۰۲۲ شناخته شد.

آقاپور علاوه بر قهرمانی در تمامی رقابت‌های ممکن در سطح باشگاهی، با درخشش در مسسونگون و ورزقان و عملکرد فوق‌العاده‌اش که قهرمانی لاله‌های نارنجی را به ارمغان آورد و در همان سال، بهترین بازیکن فوتسال ایران را به‌عنوان جوان‌ترین لژیونر دنیا به ارمغان آورد. تاریخچه فوتسال ایران مایورکا پالما قهرمان اروپا شد. فصل ۲۰۲۲ برای ستاره با استعداد ایرانی شگفت‌انگیز بود و یک سال بعد این فرصت را پیدا کرد تا در بالاترین سطح باشگاهی جهان یعنی لالیگا (لیگ ملی) با پیراهن پالما بازی کند.

آمار پسر طلایی جهان در فصل ۲۰۲۲ شگفت انگیز بوده است. او ۲۰ بار دروازه ها را شکست و ۱۵ پاس گل برای هم تیمی هایش داد. عملکرد جادویی سالار باعث شد تا رای مثبت کارشناسان Futsal Planet به عنوان بهترین جوان جهان معرفی شود.

آقاپور پیش از این در رده بندی ده پسر طلایی فوتسال جهان در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ قرار داشت اما این بار به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا