ورزشی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی کیست؟

سهرا معصومی همسر مهدی قیدی از فوتبالیست های لژیونر ایرانی است. او در ۱۰ ام بهمن وی در سال ۱۳۷۰ در بوشهر به دنیا آمد. ستاره معصومی پس از ازدواج با قیدی به یکی از چهره های معروف و محبوب فضای مجازی تبدیل شد. در ادامه بیوگرافی و جزئیات طلاق ستاره معصومی از مهدی قائدی را بخوانید.

اطلاعات موجود درباره زندگی خصوصی و خانواده ستاره معصومی محدود است. اما می توان اشاره کرد که همسر مهدی قائدی یک خواهر به نام پریسا دارد که شباهت زیادی به او دارد. از میزان تحصیلات ستاره معصومی اطلاعی در دست نیست. همچنین آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون از دوستان نزدیک ستاره معصومی است. آنها همیشه با هم سفر می کنند و انتشار عکس و فیلم این دو همسر مشهور فوتبالیست کشورمان در دبی و دیگر کشورها بارها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

علایق و شغل ستاره معصومی

ستاره معصومی علاقه زیادی به حیوانات خانگی به خصوص سگ دارد. او عکس های زیادی از حیوانات در اینستاگرامش منتشر می کند. علاقه و عشق او به سگ ها در بیشتر پست های اینستاگرامش به وضوح قابل مشاهده است. درباره شغل ستاره معصومی می توان گفت که او در زمینه مدلینگ فعالیت می کند.

حواشی عکس های قبل از ازدواج با مهدی قیدی

یکی از نکات مهم در مورد سهرا معصومی، همسر مهدی قیدی، انجام چندین عمل جراحی زیبایی است که عکس های او با مهدی قیدی یکی از سوژه های جنجالی این زوج بود. همچنین اکثر عکس های منتشر شده از همسر مهدی قیدی بدون حجاب است که جنجال زیادی را برای او و همسرش که از فوتبالیست های مطرح لیگ برتر کشورمان است به پا کرده است.

ازدواج لاکچری ستاره معصومی

سهرا معصومی همسر مهدی قیدی

مهدی قائدی و همسرش در دهم دی آنها در سال ۲۰۱۸ ازدواج کردند، از همان ابتدای زندگی مشترک، عکس های مراسم ازدواجشان در بسیاری از رسانه های کشور دست به دست شد و بسیاری از مردم معتقد بودند که مراسم عروسی آنها مجلل بوده است. طبق آخرین اخبار و قبل از طلاق این زوج، قیدی و سهرا معصومی در دبی زندگی مجللی داشتند و عکس های آنها در مراکز خرید، پاساژها و اماکن مجلل منتشر شده است که نشان می دهد از لحاظ مالی و رفاهی بسیار خوب هستند. امکانات ستاره معصومی پس از ازدواج با مهدی قیدی، عکسی به همراه برادر همسرش ابوالفضل (برادر کوچکتر مهدی قیدی) در اینستاگرام منتشر کرد که نشان از شادی خانواده آنها دارد.

حاشیه های اختلاف سنی سهرا معصومی و مهدی قائدی

سهرا معصومی همسر مهدی قیدی

یکی از نکات مهم ستاره معصومی پس از ازدواج با مهدی قیدی که در رسانه ها مطرح شد، اختلاف سنی آنها بود. به نظر می رسد ستاره معصومی حدود ۷ سال از مهدی قائدی بزرگتر است. اما این زوج فعال در اینستاگرام به هیچ یک از کامنت های عمومی و تیتر رسانه ها واکنشی نشان نداده و به زندگی مجلل مشترک خود ادامه می دهند.

طلاق مهدی قیدی از ستاره معصومی

یکی از عکس های منتشر شده شادی گل میانادر مهدی قیدی، مهاجم ایرانی اتحاد کلبا پس از اتهامات مربوط به خیانت همسرش ستاره معصومی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشت. در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شد، مهدی قیدی مهاجم سابق استقلال که پس از ازدواج به امارات رفت و در الاتحاد کلبا بازی کرد، پس از زدن آخرین گل برای این کار، گل عجیبی را به نمایش گذاشت. تیم داد

سهرا معصومی همسر مهدی قیدیبرخی منابع مجازی پس از حذف تمامی تصاویر همسرش از اینستاگرام و انتشار استوری های کنایه آمیز توسط قائدی، از خیانت همسر این بازیکن در دبی و رابطه پنهانی او با یک وبلاگ نویس ایرانی صحبت کردند. اما مهدی قائدی هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است.

سهرا معصومی همسر مهدی قیدی

همچنین مهدی قیدی به دلیل عوارض جانبی و مشکلات روحی خواهان جدایی از تیم الاتحاد کلبا شده است. البته لازم به ذکر است که تمامی این اخبار هنوز تایید یا تکذیب نشده و در حد شایعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا