ارزهای دیجیتال

سخنرانی ترامپ در نشویل، کنار رفتن جنسلر و ذخیره بیت کوین



به گزارش افق میهن،

ترامپ در سخنرانی خود در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ قول داد که گری جنسلر، رئیس SEC را برکنار کند و در صورت انتخاب مجدد، برنامه‌های خود را برای ایجاد «ذخیره استراتژیک بیت‌کوین» اعلام کند.

اخراج گری جنسلر: ترامپ با اعلام برنامه های خود برای اخراج گری جنسلر، رئیس SEC، مورد تشویق شدید حاضران قرار گرفت. جنسلر به دلیل سیاست‌های سخت‌گیرانه‌اش در مورد دارایی‌های دیجیتال، به‌طور گسترده در جامعه کریپتو به عنوان یک فرد مغرور شناخته می‌شود.

ذخیره استراتژیک بیت کوین: ترامپ وعده می دهد که دولت ایالات متحده را از فروش بیت کوین های خود باز دارد. او گفت: «سیاست دولت من این است که ۱۰۰ درصد کل بیت کوینی را که دولت ایالات متحده در حال حاضر در اختیار دارد یا در آینده به دست خواهد آورد، ذخیره کند.

حمایت گسترده از دنیای کریپتو: ترامپ همچنین تعهدات قبلی خود برای توقف توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) توسط دولت ایالات متحده را تکرار کرد. او همچنین حمایت خود را از توسعه استیبل کوین و صنعت ماینینگ اعلام کرد.

واکنش قیمت بیت کوین به سخنرانی ترامپ بحث برانگیز بود. قیمت بیت کوین پس از سخنرانی ترامپ دچار نوسان شد. قیمت بیت کوین از بالاترین سطح روزانه ۶۹۴۰۰ دلار به ۶۶۶۰۰ دلار کاهش یافت اما به سرعت به حدود ۶۸۵۰۰ دلار بازگشت.

پیشنهاد سناتور لومیس برای ذخیره ۱ میلیون بیت کوین

ذخیره بیت کوین در خزانه داری: این صورت حساب خزانه داری ایالات متحده را ملزم می کند که بیت کوین ها را حداقل به مدت ۲۰ سال در مکان های مختلف ذخیره کند، مگر اینکه برای کاهش بدهی ملی فروخته شوند.

استفاده از بیت کوین های مصادره شده: لومیس پیشنهاد کرد که وزارت خزانه داری باید بیت کوین های مصادره شده توسط وزارت دادگستری و سایر سازمان ها را که بیشتر آنها از طریق ضبط کیفری به دست آمده اند، ذخیره کند.

لومیس گفت: «ما از مدل سازی اعداد و تجربه قبلی با بیت کوین می دانیم که می تواند تفاوت بزرگی در مشکلات ایالات متحده با بدهی ها و کسری ها ایجاد کند.

سایر شخصیت های سیاسی و آینده ارزهای دیجیتال

سایر سیاستمداران حاضر در کنفرانس نیز از ذخایر بیت کوین حمایت کردند، از جمله رابرت اف کندی جونیور که در سخنرانی خود ذخیره استراتژیک چهار میلیون بیت کوین را پیشنهاد کرد.

تاثیر بر سیاست ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال به موضوعی داغ در سیاست ایالات متحده تبدیل شده اند و انتخابات ریاست جمهوری آتی می تواند تأثیر زیادی بر این بخش داشته باشد. سیاست‌های آینده دولت می‌تواند از رشد و تنظیم دارایی‌های دیجیتال حمایت کند یا چالش‌های جدیدی ایجاد کند.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش افق میهن تنها در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه بوده و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هیچ نوع معامله ای به خوانندگان محترم ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا