فناوری

سخنگوی انصارالله یمن: آمریکا و انگلیس با این حملات مرتکب حماقت شدند / حمله به کشتی‌های اسرائیلی را متوقف نخواهیم کرد

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

ایرنا: سخنگوی انصارالله یمن تاکید کرد: تجاوزات آمریکا و انگلیس به این کشور هیچ توجیهی ندارد و صنعا در حمایت از مردم مظلوم غزه و علیه جنایات این رژیم دست از حمله به کشتی های این رژیم بر نمی دارد. رژیم اسرائيل.

رویترز به نقل از محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن افزود: صنعا به هدف قرار دادن کشتی های رژیم صهیونیستی یا کشتی هایی که مقصد آنها سرزمین های اشغالی فلسطین است، ادامه خواهد داد.

رئیس تیم مذاکره کننده انصارالله یمن تاکید کرد که بدون توجه به شرایط، موضع این کشور در حمایت از غزه ثابت است و تغییر نخواهد کرد.

محمد عبدالسلام در خصوص حملات آمریکا و انگلیس برای حمایت از رژیم صهیونیستی و توقف عملیات یمن در حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: آنها با این حملات خائنانه مرتکب حماقت شدند و اگر فکر کنند یمن از حمایت از مردم مظلوم دست بر می دارد. . فلسطین و غزه اشتباه می کنند و یمن به مواضع دینی و انسانی خود در حمایت از مردم فلسطین و غزه ادامه می دهد.

وی افزود: تاکید می کنیم هیچ تهدیدی برای کشتیرانی بین المللی در دریای سرخ و دریای عرب وجود نداشته و نیست و حمله اخیر آمریکا و انگلیس به یمن مطلقاً هیچ توجیهی ندارد و عملیات نظامی نیروهای یمنی. در دریای سرخ، تنها کشتی‌های رژیم اسرائیل یا کشتی‌هایی که بنادر فلسطین اشغالی را هدف قرار می‌دهند، هستند و خواهند کرد و هیچ تهدیدی برای کشتی‌رانی بین‌المللی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا