خودرو

سدان جدید کرمان موتور با نام KMC J7 معرفی شد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: KMC J7 یک سدان چینی است که توسط شرکت کرمان موتور در بازار ایران عرضه می شود. KMC J7 دارای موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۷۲ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر است. KMC J7 دارای امکانات رفاهی زیادی مانند سانروف پانوراما، صندلی های برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم های ترمز و پایداری است. مجهز به ABS، EBD، ESP و TCS است. در حال حاضر KMC J7 با حجم نسبتا بالایی در کارخانه کرمان موتور مونتاژ می شود. در زیر به بررسی و معرفی بیشتر خودرو KMC J7 می پردازیم.

مشخصات فنی

KMC G7 از یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ بنزینی با فناوری GDI با قدرت ۱۷۲ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه استفاده می کند. موتوری که از طریق گیربکس شش سرعته دوکلاچه، گشتاور ۲۸۰ نیوتن متری را بین ۱۸۰۰ تا ۳۵۰۰ دور در دقیقه به چرخ های جلو می فرستد.

همانطور که در بالا ذکر شد، موتور این خودرو از سیستم تزریق مستقیم استفاده می کند که ضمن بهبود راندمان موتور و بهینه سازی مصرف سوخت، می تواند تا حدودی از حساسیت موتور به کیفیت بنزین نیز بکاهد. مخصوصاً کیفیت بنزین معمولی در کشور ما با موتور خودروهای جدید مخصوصاً توربوشارژر سازگاری ندارد.

گزینه های G7

این سدان نسبتاً لوکس دارای ویژگی های مختلفی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

کروز کنترل هوشمند، سنسورهای پارک، سانروف پانوراما، شارژر بی سیم، مانیتور پایه ۱۰.۴ اینچی، آمپلی فایر دیجیتال ۷ اینچی با سه گرافیک مختلف، فرمان دی-برش، دریچه تهویه مطبوع سرنشینان عقب، اهرم دنده برقی، جعبه خنک کننده، فرمان سه حالته، هشدار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط، کنترل کشش و پایداری، آینه های تاشو برقی گرمکن، تنظیم برقی آینه راننده صندلی، گرمکن صندلی راننده، تهویه دوگانه لمسی خودکار، شش کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین عقب و جلو، روشنایی داخلی اختیاری و اهرم دنده پشت فرمان.

KMC J7

طراحی KMC J7

طراحی بیرونی نسخه جدید جک جی ۷ عرضه شده توسط کرمان موتور نسبت به مدل قبلی پیچیده تر است و در عین حال از خطوطی با زوایای تندتر برای ایجاد ظاهر و احساس تهاجمی تری در چهره آن استفاده می کند. به طوری که مشتریان جوان در هنگام ایستادن در مقابل این خودرو احساس دیدن یک سدان اسپرت را پیدا کنند. رینگ های ۱۸ اینچی مشکی نیز به طور موثر حس اسپرت را در بیننده ایجاد می کنند. از طرفی می توان با استفاده از چراغ های متصل و طراحی جذاب سایر المان ها ظاهری خاطره انگیز و جذاب به قسمت عقب خودرو بخشید.

استایل بدنه این خودرو به سبک سدان های لیفت بک طراحی شده است و شیب ملایم شیشه عقب و کوتاه بودن درب صندوق عقب ظاهری نسبتا زیبا و تا حدودی کوپه به این خودرو بخشیده است. پروفیل های بدنه نیز تا حد امکان طراحی شده اند تا ظاهری عضلانی به خودرو بدهد.

فضای داخلی کابین KMC J7 طراحی بسیار مدرنی دارد و نمایشگر عمودی بزرگ و چندین دکمه در پایین وظیفه ارائه اطلاعات و کنترل قسمت های مختلف را بر عهده دارند. کیفیت مواد به کار رفته در کابین خوب به نظر می رسد و صندلی های ردیف عقب فضای کافی را برای سه سرنشین بزرگسال ارائه می دهند. استفاده هوشمندانه از قطعات چرم، پارچه و پلاستیک در ظاهری متالیک در کنار صندلی های جلویی یکپارچه نیز KMCG 7 را به خودرویی اسپرت و متفاوت تبدیل کرده است. به طور کلی، طراحی داخلی نسبت به خودروهای هم کلاس در بازار ما ممتازتر به نظر می رسد و سبک بدنه را می توان در مقایسه با رقبا جذاب تر دانست، به خصوص با توجه به این واقعیت که این خودرو یک لیفت بک است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا