اخبار اقتصاد ایران

سراتو ۲۰۲۵ ارزان‌تر از سراتو مونتاژ سایپا! + عکس

کیا قیمت یکی از ارزان ترین خودروهای خط تولید خود، سدان K4 (جایگزین سراتو/فورته) را اعلام کرده است.

افق میهن به نقل از فرارو، قیمت جایگزین سراتو/فورته با نام K 4 مدل ۲۰۲۵ از ۲۳ هزار و ۱۴۵ دلار (یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان) آغاز می شود. با این قیمت، شما یک موتور ۲.۰ لیتری چهار خطی تنفس طبیعی با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور دریافت می کنید. این نیرو از طریق گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

تریم پایه LX دارای ویژگی هایی مانند Apple CarPlay و Android Auto، همراه با مجموعه ای از سیستم های کمک راننده مانند Lane Keeping Assist و Adaptive Cruise Control است. از دیگر ویژگی های K 4 می توان به صفحه نمایش دوگانه متصل، سیستم صوتی هارمن کاردن، صندلی های دارای گرمکن و تهویه هوا و سانروف اشاره کرد.

تریم GT-Line با قیمت ۲۶۳۴۵ دلار (یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان) در کنار رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی ظاهری بی نظیر در جلو و عقب را به شما ارائه می دهد.

GT-Line Turbo همه چیز را یک قدم فراتر می برد و موتور پایه را با یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر جایگزین می کند که ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۴ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

مدل پایه K4 قرار است در سپتامبر ۲۰۲۴ وارد نمایندگی ها شود. GT-Line یک ماه بعد و به دنبال آن مدل Turbo در اوایل سال ۲۰۲۵ معرفی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا