فناوری

سرانجام ارتباط ماهواره‌ای به گوشی‌های سامسونگ رسید!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

گجت نیوز: پس از شایعات و گمانه زنی های فراوان، اسنادی منتشر شده است که رسما قابلیت اتصال ماهواره ای سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا را تایید می کند.

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود، سری گلکسی اس ۲۵ است. آخرین اطلاعات نشان می دهد که مدل اولترا به عنوان قدرتمندترین عضو این خانواده به ویژگی های جذابی مجهز خواهد شد. یکی از این ویژگی های گلکسی اس ۲۵ اولترا، پشتیبانی از اتصال ماهواره ای است که به کاربران امکان می دهد حتی در مناطقی که پوشش شبکه تلفن همراه وجود ندارد، به اینترنت متصل شوند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی اس ۲۵ اولترا از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و رم بیشتری نسبت به نسل قبلی خود بهره خواهد برد. همچنین این گوشی به دوربین های پیشرفته ای مجهز می شود که کیفیت عکاسی و فیلم برداری را به سطح بالاتری می رساند. علاوه بر این، گلکسی اس ۲۵ اولترا از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می کند که امکان شارژ سریع باتری را فراهم می کند.

با توجه به اطلاعات موجود می توان انتظار داشت که گلکسی اس ۲۵ اولترا یکی از قدرتمندترین و کامل ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار باشد. این گوشی با امکانات پیشرفته ای که دارد می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. با این حال، برای کسب اطلاعات دقیق تر از مشخصات فنی و تاریخ عرضه این گوشی، باید منتظر اعلام رسمی سامسونگ باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا