ورزشی

سردار آزمون؛ آرزوی جادوانه تیم اسپانیایی

به گزارش الدسمارک، سردار آزمون که همچنان بازیکن بایرلورکوزن به حساب می آید و دوران قرضی خود را در رم ایتالیا به پایان رسانده، ستاره اول تیم سویا در نقل و انتقالات تابستانی شده است. انتقال سردار آزمون به سویا که پیش از این در لیست خریدهای این تیم قرار داشت، مانند گذشته عملیات ساده ای نیست.

در ادامه گزارش این رسانه اسپانیایی آمده است: سردار آزمون در اولین فصل حضورش در بایرلورکوزن چندان موفق نبود و در ۳۳ بازی تنها چهار گل به ثمر رساند. این وضعیت در رم ادامه داشت و او در ۲۹ بازی سه گل به ثمر رساند. با این وجود نام سردار آزمون همچنان در بازار نقل و انتقالات پررنگ است. شاید از نظر برخی، سویا تیم مناسبی برای بازیابی مجدد سردار آزمون مانند دوران درخشانش در زنیت روسیه باشد، اما همه چیز به این سادگی که به نظر می رسد نیست.

در این گزارش همچنین آمده است: آزمون می داند که با هدایت ژابی آلونسو جایی در تیم ندارد و باید لورکوزن را ترک کند اما درخواست ۱۲ میلیون یورویی ژرمن ها در حد توان مالی سویا نیست. البته لیون فرانسه و فنرباغچه ترکیه نیز به دنبال سردار آزمون هستند و این دو تیم منابع مالی بیشتری برای خرید مهاجم ایرانی دارند. در نهایت باید تقاضای مالی سردار آزمون کاهش یابد تا سویا بتواند او را به خدمت بگیرد. آزمون آرزوی همیشگی سویا است و این باشگاه روند نقل و انتقالات او را در پس زمینه نظارت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا