ورزشی

سردار آزمون با پیراهن علی دایی/ عکس

معاونت رسانه و فرهنگ تیم ملی در اقدامی جالب از بازیکنان تیم ملی با پیراهن های نوستالژیک فوتبال ایران در هفته گذشته عکس هایی گرفت که شب گذشته فریم هایی از آن منتشر شد.

در یکی از این تصاویر سردار آزمون در حالی که پیراهن قرمز جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را بر تن دارد با سبیل کوتاه و اندامی عضلانی به دوربین فدراسیون لبخند می زند. این پیراهن چندان برای سردار آشنا نیست و ظاهر بازیکنان نسل قبل تیم ملی را به ذهن متبادر می کند.

در آن زمان البته سبیل یکی از اعضای جدایی ناپذیر فوتبالیست های ایرانی بود و از نادر محمد خانی تا کریم باقری همگی با ظاهری شبیه به هم در زمین ظاهر می شدند اما موقعیت بازی سردار آزمون او را شبیه به علی دایی می کند.

در ابتدای بازی ملی سردار آزمون و زدن چندین گل متوالی، او به عنوان گزینه بالقوه برای شکستن رکورد علی دایی مطرح شد اما در نهایت سردار توانست رکورد ۵۰ گل کریم باقری را پشت سر بگذارد و حالا یک گل خواهد داشت. شکستن رکورد دایی کار بسیار سختی است.

با این حال آزمون که به همراه مهدی طارمی زوج خطرناک خط حمله تیم ملی را تشکیل داده اند، امیدوار است دومین صدمین بازیکن تاریخ تیم ملی شود. رکوردی که او را مانند علی دایی ماندگار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا