فناوری

سردرگمی بازار «تارا اتوماتV2» را گران کرد + جدول قیمت

به گزارش Oxtan News; بررسی بازار نشان می دهد که بیشترین رشد قیمت ایران خودرو به «تارا اتومات V2» و «هایما اس ۸» نیز افت قیمت را تجربه کرده است. با این شرایط می توان گفت که اکثر خودروهای ایران امروز تغییری در قیمت خود نداشتند.

فعالان بازار خودرو بر این باورند که این بازار در روزهای اخیر اخبار جدیدی برای تعیین مسیر خود می شنود که پیش بینی قیمت خودروهای داخلی را غیرممکن می کند.

بررسی بازار نشان می دهد در میان پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو، «تارا اتومات V2» با ۲۰ میلیون تومان افزایش بیشترین رشد را به دست آورده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما اس ۸»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو ۲۰۶ دنده ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک AT» بود. . ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات قیمت این گزارش، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده ای» ۴۹۰ میلیون تومان قیمت داشت و قیمت نسبت به هفته گذشته تغییری نداشت. از سوی دیگر، امروز «هایما اس ۸ پلاس» به روند نزولی خود در بازار ادامه داد و با افت ۵ میلیون و یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شد. اما بر اساس ارزیابی بازار، «تارا اتومات وی ۲» ۷۸۹ میلیون تومان در بازار بود و رشد ۲۰ میلیونی داشت.

در بین برندهای محبوب امروز ایران خودرو، خانواده دانا تغییری در قیمت خود ایجاد نکرد. با این شرایط «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۷۵۸ میلیون تومان و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» ۸۲۰ میلیون تومان باقی ماندند. از سوی دیگر بررسی ها نشان می دهد پژو «۲۰۷ دنده ای» امروز در بازار تغییر قیمتی نداشت و ۶۲۸ میلیون تومان قیمت داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا