ترندهای روز

سردسته باند گوشی‌قاپ‌ها در سرویس بهداشتی به تله افتاد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مردی با عجله به گشت کلانتری مراجعه کرد و مشخصات سارق موتورسیکلت را که به همراه همدستش آیفون او را در بلوار ابوطالب دزدیده بودند، به آنها داد. مالباخته که مخفیانه سارقان را تعقیب می کرد، افزود: بزرگراه صد متر تا بلوار است. بهمن به منطقه خواجه ربیع رفتند. با اعلام این گزارش به پلیس، گروه ویژه ای از کارآگاهان با راهنمایی و دستور سرگرد احسان سخنبر (رئیس کلانتری شفا) بلافاصله وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضایی، عملیات شناسایی مخفیگاه سارقان را آغاز کردند. . طولی نکشید که نیروهای پلیس با جزئیات موتورسیکلت و با انجام یکسری تحقیقات میدانی مخفیگاه سارقان را محاصره کردند اما با ورود آنها به منزل مذکور ناگهان سارق جوان از درب دیگر منزل فرار کرد. مخفیگاه به حیاط با چاقو به سمت افسران. به حمام پناه برد.

دقایقی بعد ماموران کلانتری سارق خشن را از دستشویی بیرون آورده و به مقر پلیس منتقل کردند. این مرد ۳۰ ساله که «حسین الف» نام دارد، در بازجویی ها از دیگر همدست خود و گوشی های سرقتی به پلیس خبر داد و گفت: سابقه کیفری دارم و در سال ۱۳۹۰ به جرم سرقت گوشی دستگیر شدم اما دوباره به سرقت گوشی ادامه دادم. و تاکنون ۱۲ گوشی از شهروندان سرقت کرده ام.

این سارق حرفه ای با بیان اینکه آخرین گوشی مسروقه را به مبلغ ۲ میلیون تومان به رهبری مقبره خواجه ربیع فروختیم، درباره نحوه سرقت ها نیز گفت: من و سجاد با موتور سیکلت در مناطق مختلف شهر مقتولین خود را شناسایی می کردیم و سپس به ما ناگهان گوشی را گرفتیم. وی ادامه داد: در حالی که راننده در خودروی خود نشسته بود آیفون را از دستش گرفتیم و در جهت مخالف خودروها فرار کردیم.

در حالی که زن جوان دیگری با فیلم و تصاویر یک سرقت خشن به کلانتری مراجعه کرد، تحقیقات ماموران پلیس با اصرار سردار احمد گردن (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) برای دستگیری دیگر اعضای این باند خشن آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا