بانک و بیمه

سرعت، یکپارچگی، امنیت و سادگی؛ چهارگانه تحول دیجیتال با «پارس وام» پارسیان

اصطلاحات ساده
به منظور لذت بردن از تأسیس قابل توجه وام های پارس ، “امضای دیجیتال پارسی” و کسب نکات مورد نیاز در حساب از جمله اصلی ترین الزامات است. متقاضیان می توانند مبلغ مورد نیاز وام درخواست شده یا مبلغ وام و نرخ با ابزار “ماشین حساب تسهیلات” موجود در سیستم را در سیستم تخمین بزنند.بشر
روند اعتبار سریع و وام گرفتن
در سیستم اعتباری پارس ، ارزیابی متقاضی مبتنی بر فروش حساب و اعتبار وی است. پس از ارسال سیستم در برنامه “پارس من” ، سیستم اطلاعات را به سرعت پردازش می کند و اگر بانک دارای رتبه اعتباری باشد و دارای فروش حساب و ضمانت (در صورت لزوم) باشد ، تسهیلات ارائه می شود. این فرآیند مکانیزه و آنلاین زمان انتظار را برای به دست آوردن امکانات به حداقل می رساندبشر
هزینه های عملیاتی و افزایش رضایت را کاهش دهید
معرفی وام PARS نشان دهنده تغییر استراتژیک بانک پارسین به تجارت بانکی دیجیتال و مشتری است. این نوآوری با از بین بردن نیاز به حضور فیزیکی و فرآیندهای شتاب ، به طور موثری هزینه های عملیاتی بانک و مشتریان را کاهش می دهد. تهیه تعداد زیادی از بسته ها و استفاده از الگوریتم های هوشمند ، قدرت رقابتی بانک پارسین را در بازار خدمات اعتباری تقویت کرده و دسترسی به منابع مالی را برای طیف گسترده ای از جامعه آسانتر کرده است.

به عنوان یکی از پیشگامان صنعت بانکی ، بانک پارسین همواره از فن آوری های مالی جدید برای ارائه خدمات متفاوت و کارآمد به مشتریان خود استفاده کرده است. بهینه سازی سیستم عامل ها ، توسعه زیرساخت های دیجیتال و بهبود سیستم ها ، دستیابی به “سرعت” ، “ادغام” ، “امنیت” و “سادگی” استراتژی بانک را لنگر انداخته است. گامی که دسترسی به خدمات مالی در سراسر کشور را تغییر داده است.

سفر دیجیتال یکپارچه با “وام پارس” ؛ آغاز یک تجربه جدید

معرفی سیستم هیئت مدیره پارس به عنوان یکی از مهمترین اقدامات بانک پارسین در مورد راه تحول دیجیتال ، سیل دوره جدیدی برای دریافت امکانات بانکی است. در این مدت ، نیاز به حضور فیزیکی در شاخه ها کاملاً از بین می رود ، و کلیه فرآیندها از اعتبار سنجی تا امضای قرارداد به صورت دیجیتالی و غیر موجود انجام می شود. این سیستم وام را نه تنها به یک فرآیند کاملاً غیرقابل تصور تبدیل کرده است ، بلکه با استفاده از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده ها ، معاملات بانکی شخصی را از یک شعار به یک واقعیت ملموس تبدیل کرده است.بشر

وام پارس فقط تسهیلاتی نیست که یک سیستم به آن کمک می کند. این بستر هوشمند با تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی کاربران بر اساس الگوهای رفتاری ، حجم تجارت ، فروش و تاریخچه معاملات ، پیشنهادات کاملاً شخصی را ارائه می دهد. نتیجه این فرایند شکل گیری یک رابطه هوشمندانه و متقابل بین بانک و مشتری است. رابطه ای که در آن نیازهای مشتری به درستی مشخص می شودبشر

تسهیل دسترسی به خدمات اعتباری

بانک پارسین با معرفی سیستم اعتباری پارس ، گام طولانی در مسیر دیجیتالی شدن خدمات بانکی برداشت. با استفاده از این سیستم ، مشتریان می توانند بدون نیاز به بازدید از آنها ، وام های آنلاین خود را درخواست کنند. تمام مراحل از اعتبار اولیه تا اعطای نهایی تسهیلاتبشر

پردازش هوشمند و بهینه سازی انتخاب

یکی از ویژگی های برجسته وام پارس ، امکان ارائه یک پیشنهاد هوشمندانه برای بسته های تسهیلات است. این سیستم با تجزیه و تحلیل حساب متقاضیان و شرایط اعتباری وی ، مناسب ترین گزینه اعتباری را محاسبه و نشان می دهد. این عملکرد به مشتری کمک می کند تا بهترین نیازهای خود و قدرت مالی خود را انتخاب کند و تجربه کاربری عالی را ارائه دهد.بشر

بسته های مختلف مبلمان برای هر نیاز

سیستم وام پارس انواع مختلفی از امکانات بانکی را در چهار گروه اصلی ارائه می دهد:

  • به طور کلی: تعداد زیادی از تسهیلات ، از جمله خرید کالا و کارتهای اعتباری برای همه گروه های مشتری.
  • قرض دادن: وام های اعتباری از جمله برنامه های اعتباری برای تحقق نیازهای اساسی و انواع تعهدات (ازدواج ، تولد و غیره) با هزینه های پایینبشر
  • تخصصی: امکانات برای اهداف ، شرایط و گروه های خاص.
  • سازمان: در این بخش ، موسسات شخصی برای کارمندان سازمان های قرارداد و شرکت های دارای بانک و موسسات تخصصی شبکه تجاری در دسترس هستند.

اصطلاحات ساده

به منظور لذت بردن از تأسیس قابل توجه وام های پارس ، “امضای دیجیتال پارسی” و کسب نکات مورد نیاز در حساب از جمله اصلی ترین الزامات است. متقاضیان می توانند مبلغ مورد نیاز وام درخواست شده یا مبلغ وام و نرخ با ابزار “ماشین حساب تسهیلات” موجود در سیستم را در سیستم تخمین بزنند.بشر

روند اعتبار سریع و وام گرفتن

در سیستم اعتباری پارس ، ارزیابی متقاضی مبتنی بر فروش حساب و اعتبار وی است. پس از ارسال سیستم در برنامه “پارس من” ، سیستم اطلاعات را به سرعت پردازش می کند و اگر بانک دارای رتبه اعتباری باشد و دارای فروش حساب و ضمانت (در صورت لزوم) باشد ، تسهیلات ارائه می شود. این فرآیند مکانیزه و آنلاین زمان انتظار را برای به دست آوردن امکانات به حداقل می رساندبشر

هزینه های عملیاتی و افزایش رضایت را کاهش دهید

معرفی وام PARS نشان دهنده تغییر استراتژیک بانک پارسین به تجارت بانکی دیجیتال و مشتری است. این نوآوری با از بین بردن نیاز به حضور فیزیکی و فرآیندهای شتاب ، به طور موثری هزینه های عملیاتی بانک و مشتریان را کاهش می دهد. تهیه تعداد زیادی از بسته ها و استفاده از الگوریتم های هوشمند ، قدرت رقابتی بانک پارسین را در بازار خدمات اعتباری تقویت کرده و دسترسی به منابع مالی را برای طیف گسترده ای از جامعه آسانتر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا