ترندهای روز

سرقت از رانندگان تاکسی با آبمیوه مسموم

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

گروهبان «علی ولی پور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: چندی پیش مرد جوانی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه و زمانی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت گفت: ۲ مسافر را در یکی از خیابان های جنوب تهران سوار کردم، این مسافران با دادن آب میوه مسموم مرا بیهوش کردند و با استفاده از این فرصت اموالم اعم از تلفن همراه، کارت بانکی و سه میلیون تومان را به سرقت بردند. ماشین به گاردریل برخورد کرد و من مجروح شدم، اما پس از ترخیص از بیمارستان، سارقان مرا با خود بردند و تماس گرفتند و برای برگرداندن تلفن همراه مبلغ هنگفتی خواستند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند این ۲ سارق حرفه ای با همین روش و شگرد به رانندگان آب میوه مسموم می دادند در حالی که سوار شدن به عنوان مسافر اموال ارزشمند آنها از بیهوشی به سرقت رفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در مرحله بعدی با استفاده از روش های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه سارقان حرفه ای را شناسایی و متوجه شدند که این باند حداقل ۱۵ راننده تاکسی را هدف قرار داده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تیم پلیسی پس از دریافت این مهم، سرکرده باند را به همراه یکی از همدستانش در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از اموال مسروقه از جمله گوشی تلفن همراه، کارت بانکی و بزرگ کشف شد. مقادیر نقدی کشف شد

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی با صراحتا به سرقت از رانندگان تاکسی در حالت بیهوشی اعتراف و اظهار داشتند که برای به دست آوردن پول مواد مخدر مرتکب این جنایت شده اند.

سردار گدرزی تصریح کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی متهمان روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا