ترندهای روز

سرقت خشن از مادر و دختر در خانه ویلایی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

شنبه ۳۰ ساعت ۸:۳۰ صبح تیر دختر جوان در حال آماده شدن برای رفتن به محل کارش بود که ناگهان با صحنه وحشتناکی روبرو شد. به محض خروج از اتاق، مردی ناشناس را دید که با قمه در دست بالای سر مادر بیمارش ایستاده و او را خفه می کند.

مریم ساکن ورامین درباره این حادثه گفت: من و مادرم که بیمار هستیم و اخیرا تحت عمل جراحی قرار گرفته ایم در خانه ویلایی زندگی می کنیم. شنبه صبح برخلاف روزهای قبل تصمیم گرفتم نیم ساعت بعد بروم سر کار. حوالی ساعت هشت و نیم صبح یک عکس گرفتم. وقتی از اتاقم خارج شدم، ناگهان مرد جوانی را دیدم که در سالن پذیرایی ایستاده بود و قمه ای بالای سرم داشت. مادرم روی مبل خوابیده بود. مرد ناشناس قرار بود دهان و دست مادرم را با چسب پهن و طناب ببندد. دزد فکر می کرد مادرم در خانه تنهاست. وقتی چشمش به من افتاد بلافاصله مادرم را رها کرد و با قمه به من حمله کرد و با پشت قمه چند ضربه به کمرم زد، بیهوش بودم اما خیلی سعی کردم مقاومت کنم و غش نکنم. .

سرقت خشن مادر و دختر در خانه ویلایی

وی اظهار داشت: مادرم ۶۴ ساله است و به دلیل شکستگی باسن با عصا راه می رود. از ترس و درد یک لحظه نفسم تنگ شد و ناخودآگاه جیغ کشیدم. در همان زمان دزد دو بار با مشت به دهان و بینی من زد و خون جاری شد، تمام لباس هایم خونی بود. مادرم با دیدن این صحنه با وحشت از جایش بلند شد و به سختی به سمت من آمد اما مادرم را هل داد و او را با قمه تهدید کرد.

با احساس تهدید و نگرانی در مورد مادرم به او گفتم با ما کاری نداشته باش و هر چه می خواهی بردار و برو. طلاهایم را که انگشتر و دستبند و النگو بود با خشونت گرفت و سریع از پشت ویلای ما فرار کرد. و روی دیوار بسیار بلندی پرید و رفت.

مریم ادامه داد: بلافاصله به کلانتری محل رفتیم و موضوع را توضیح دادیم و پرونده ما را برای رسیدگی سریعتر به اداره آگاهی ارجاع دادند. با توجه به چهره متهم و مشخصاتی که به پلیس دادم به ما گفتند که به سرعت او را شناسایی می کنند.

به گفته وی هفته گذشته در همین محله چند سارق وارد منزل دیگری شده و اقدام به سرقت کردند. با تشکیل پرونده تحقیقات پلیسی برای شناسایی سارق و دستگیری وی آغاز شده است.

یک دیدگاه

  1. اگر میخواید ازتون سرقت نشه یا مخصوصا وقتی داخل منزل هستید با سارقین خشن روبرو نشید باید هر چیزی را که برای غیر ممکن کردن ورود سارقین به شما توصیه میکنند، از جمله حفاظ، درب، قفل، گاوصندوق، دوربین و دزدگیر فقط وقتی اطمینان کنید که یک فروشنده معتبر براش ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه کرده باشه وگرنه فروشنده های زرنگ و بی انصاف مثل آب خوردن با استفاده از عناوینی جذاب مثل ضد سرقت، ضد اسید، ضد برش، ضد دیلم، حفاظتی، ایمنی و امنیتی گولتون میزنند و اونا میرن با پولهای شما عشق و حال و خندیدن به سادگی شما و شما و میمونید با سارقین خشن که دیگه مخدرهای صنعتی هم مصرف میکنند و حتی وقتی تو خونه هستید هم میان سراغتون. پس ناموس، جان و مال خودتون را به یک سری حرف مفت فروشنده ها مثل وقت بیشتری از دزد تلف میکنه یا کار دزد را سخت میکنه که دزد پشیمون بشه نسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا