ترندهای روز

سرقت ناتمام از طلافروشی با شلیک ناخواسته

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در روزهای گذشته یک سرقت مسلحانه در شهرک کاروان محله مشیریه رخ داد. پس از سرقت، ماموران پلیس پایتخت در محل حادثه که مغازه ای در پاساژ بود حاضر شدند. با آغاز تحقیقات اولیه مشخص شد مرد نقابدار پس از خروج مشتری وارد طلافروشی شده و اقدام به سرقت مسلحانه کرده است. اما قبل از سرقت کامل از محل متواری شد و به طور تصادفی تیری شلیک کرد و از ترس اطلاع و حضور همسایه ها از محل متواری شد.

پس از آن ماموران اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت در جریان این حادثه قرار گرفتند و تحقیقات تخصصی را آغاز کردند. در تحقیقات انجام شده مشخص شد مدیران طلافروشی مادر و دختری هستند که در آنجا کار می کنند و عصر روز حادثه پس از خروج مشتری و قبل از تعطیلی مغازه مردی با جلیقه و یک نقاب وارد مغازه شد و مادر و دختر را تهدید کرد. بعداً سارق مسلح با ممانعت از به صدا درآمدن آژیر و تهدید مادر و دختر قصد داشت ویترین پیشخوان را با قنداق کلت بشکند و طلاهای آنجا را بدزدد که به طور تصادفی گلوله ای شلیک شد. در آن زمان بود که دزد فرار کرد و قبل از اینکه تمام طلاهای مغازه را بدزدد فرار کرد.

مادر و دختری که در آن مغازه کار می کردند، گفتند: ما چهره سارق را به دلیل نقاب و کلاه ندیدیم. حدود ۲ کیلو طلا از مغازه دزدید و قبل از اینکه همسایه ها به کمک ما بیایند فرار کرد.

هم اکنون تحقیقات درباره این سرقت مسلحانه در اداره یکم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد و کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته موجود و سرنخ های به جا مانده برای دستگیری متهم در حال رسیدگی به این پرونده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا