ترندهای روز

سرقت های دایی و خواهرزاده به سبک سریال آکتور

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

چندی پیش مردی مسن با پلیس تماس گرفت و از ورود دزدان به خانه اش خبر داد. وی تصریح کرد: سارقان اقلام با ارزشی که شامل عتیقه جات، طلا و دلار بود را از منزل وی به سرقت بردند. ماموران با ورود به خانه پیرمرد متوجه شدند که درب ورودی سالم است. این نشان می داد که این سرقت توسط یکی از آشنایان انجام شده است. در این شرایط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران تحقیقات ویژه ای را برای شناسایی سارقان شناخته شده آغاز کردند اما سارقان بسیار حرفه ای عمل کرده بودند تا ردی از خود باقی نگذارند.
در ادامه تحقیقات در این پرونده، سارقان آشنا بار دیگر وارد خانه پیرمرد شده و اشیای قیمتی دیگر را به سرقت بردند.
سرقت های سریالی از خانه پیرمرد پایانی نداشت و هر بار که وی به خانه بستگانش یا ویلای شخصی اش در شمال کشور می رفت، سارقان آشنا وارد خانه او شده و نقشه سرقت را اجرا می کردند.

دستگیری سارقان شناخته شده
پیرمرد به هیچ یک از نزدیکان خود مشکوک نشد. وقتی ماجرای سرقت سریالی در خانواده را تعریف کرد، یکی از آنها گفت که سارقان به صورت سریالی وارد خانه او شده اند و به گفته پلیس، سارقان با هم آشنا هستند. این نشان می داد که دزدان آشنا به صورت سریالی وارد خانه اقوامشان می شدند. در این شرایط خانواده مرد سالخورده با نصب دوربین مداربسته در منزل وی توانست مچ دزدان آشنا را بگیرد. آنها عمو و خواهرزاده بودند که به خانه اقوامشان نفوذ کردند. با اینکه صورت خود را آرایش کرده بودند، طرح خالکوبی روی گردن عمو، دست او را آشکار کرد و هر دو در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
بخشی از اموال مسروقه در مخفیگاه آنها کشف شد و آنها مجبور به اعتراف به سرقت های سریالی خود با ارائه مدارکی علیه خود شدند. این دو متهم با دستور بازپرس ویژه سرقت در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

مشکلات گریم ۲ بازیگر

عمو و خواهر شوهر که قبلا هر دو بازیگر تئاتر بوده اند می گویند: به سبک بازیگران سریال سرقت های سریالی انجام می دادند. شما در حال خواندن گفتگو با یک عمو هستید.

بازیگران تئاتر چگونه دزد سریالی شدند؟
این اواخر دیگر پیشنهاد کاری نداشتیم و خیلی افسرده بودیم. بدترین چیز این است که در یکی از جلسات شیشه کشیدیم و معتاد شدیم. بعد از آن زندگی مان تباه شد و برای به دست آوردن پول قصد دزدی داشتیم.
آیا شما فقط از خانواده و اقوام خود دزدی کرده اید؟
خواهرزاده ام مهدی ایده سرقت را به من داد. او گفت از خانه پدرم شروع به سرقت کنید چون می دانستیم عتیقه و اشیای قیمتی اش را کجا پنهان می کند. بعد از آن به خانه سایر آشنایان رفتیم و هر بار چیز با ارزشی دزدیدیم. البته صورتمان را آرایش می کردیم و خودمان را به عنوان بازیگر یا کمدین معروف تظاهر می کردیم که لو نشویم.
چگونه به فکر این سرقت افتادید؟
ما علاقه زیادی به تماشای فیلم و سریال داریم. یک شب که مشغول تماشای سریال بازیگر بودیم، مهدی به ما پیشنهاد داد که صورتمان را آرایش کنیم و به سبک سریال بازیگر از خانه پدرم غارت کنیم. گریم هم می کرد. اگر معتاد نمی شد، شاید یک میکاپ آرتیست حرفه ای می شد، هرچند گریم باعث شد ۶ ماه در زندان بی گناه بمانیم.
چی شد؟
آرایش کردیم و به یکی از شهرهای غربی کشور رفتیم. در آنجا وارد خانه یکی از بستگانمان شدیم و وقتی برگشتیم متوجه درگیری شدیم. درگیری منجر به قتل متأسفانه ما هم شبیه عاملان قتل بودیم و دستگیر شدیم. آنها فکر می کردند که ما از روی عمد صورت خود را آرایش می کنیم تا جنایت انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا