ترندهای روز

سرقت ۲۰ میلیاردی دزد حرفه‌ای از یک خانه

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سرهنگ محمد افشار اظهار داشت: در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزلش، پیگیری موضوع و شناسایی سارق در دستور کار کلانتری ۱۳۸ جنت آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در اولین گام در تحقیقات انجام شده متوجه شدند سارق حدود ۴۰۰ گرم طلا، ۴ گوشی تلفن همراه، ساعت هوشمند، ایرپاد و کنسول بازی به ارزش حدود ۲۰ میلیارد سرقت کرده است. ریال از منزل شاکی.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران کلانتری به محل اعزام شدند و در بررسی تصاویر دوربین های مداربسته هویت سارق را شناسایی و با روش های نوین پلیسی مخفیگاه وی را کشف کردند.

سرلشکر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با اعزام ماموران به مخفیگاه متهم، سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و متهم در همان ابتدا به جرم خود مبنی بر سرقت منزل و ۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

وی بیان کرد: متهم در تحقیقات اولیه اظهار داشت که اموال مسروقه را به یکی از دلالان اطراف تهران فروخته است.

رئیس کلانتری دوم پلیس پیشگیری با بیان اینکه دستگیری مالخر و کشف سایر جرایم متهم در دستور کار قرار دارد، گفت: متهم پس از تحقیقات اولیه برای اخذ دستور قضایی به دادسرا اعزام شد.

یک دیدگاه

  1. اگر واقعا میخواید دزد نتونه از منزل، محل کار، گاوصندوق و خودرو شما سرقت کنه باید یاد بگیرید هنگام خرید حفاظ، درب، قفل، گاوصندوق، دوربین و دزگیرهایی که به اسم ضد سرقت فروخته میشوند از فروشندگان معتبر درخواست ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت کنید چون تقریبا تمام سرقتهایی که ما در طی روز بازدید میکنیم میبینیم که مالباخته ها اعتراض میکنند که اگر این حفاظ، درب، قفل گاوصندوق نمیتونن جلوی سرقت را بگیرند پس چرا پلیس اجازه میده به اسم ضد سرقت بفرو شند یا اگر این دوربین و دزدگیر نمیتونن جلوی ورود سارقین را بگیرند چرا پلیس اصرار میکنه نصب کنید و فروشندگان هم اسم ضد سرقت یا امنیتی یا حفاظتی روش گذاشتند و کسی هم چیزی بهشون نمیگه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا