ترندهای روز

سرقت 300 میلیونی از دختر و پسر فراری

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سردار علی ولی پور گودرزی گفت: اواخر امسال زن جوانی با مراجعه به اداره چهارم آگاهی به کارآگاهان گفت که پسر ۲۱ ساله اش به همراه دختر غریبه ۱۹ ساله از خانه متواری شده است. او قبل از انجام این اقدام از تمام خانواده خود پول قرض کرده و موتورسیکلت خود را با مبایعه نامه به چند نفر فروخته و ۳۰۰ میلیون پول همراه خود دارد.

سردار علیپور با بیان اینکه خانواده دختر فقدانی نیز شکایت خود را ثبت کردند افزود: با تشکیل پرونده در حلقه چهارم پلیس آگاهی تیمی از کارآگاهان به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از روش های نوین کشف جرم متوجه شدند که پسر جوان ابتدا پول را گرفت و خودش را تبدیل به دلار کرد و سپس با دختر ۱۹ ساله به کاشان رفت اما از آنجا ردی نگذاشتند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند پسر و دختر گمشده از کاشان با اتوبوس به جنوب رفته و سپس به جزیره قشم رفته و با یک قاچاقچی خطرناک به دلیل مهاجرت غیرقانونی تماس گرفتند.

این افسر پلیس با بیان اینکه در کمترین زمان ممکن مخفیگاه دختر و پسر فقدانی شناسایی شد، تصریح کرد: در مرحله بعدی کارآگاهان موفق شدند با هماهنگی لازم با مقام قضایی پسر جوان را طی یک عملیات منسجم دستگیر کنند. و دختر جوان بعدا پیدا شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر فریب دختر جوان برای فرار از منزل به قصد ازدواج و مهاجرت اظهار پشیمانی و اظهار پشیمانی کرد و گفت: ما برای همیشه به قشم آمد. برای خروج غیرقانونی از ایران، اما در این بین یک غریبه پول ما را در اینجا دزدید، بنابراین در یک شهر غریب سرگردان شدیم.

سردار گدرزی خاطرنشان کرد: با صدور دستور قانونی از سوی مقام قضایی، دختر فقدانی به آغوش گرم خانواده بازگشت و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا