اخبار بورس

سرمایه‌های مردم تحت‌الشعاع رقابت‌های انتخاباتی قرار نگیرد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

کاندیداهای ریاست جمهوری با در نظر گرفتن وجود سرمایه های مردمی در این بازار در اظهارات خود در مورد بازار سرمایه دقت و احتیاط کنند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با ایران تحلیل گفت: سرمایه های مردم در بورس نباید تحت الشعاع رقابت های انتخاباتی و سیاسی کاندیداها قرار گیرد.

فاطمه مقصودی اظهار داشت: در طول تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری باید نظرات خود را در مورد مسائل مختلف اقتصادی بیان کنند تا مردم توجیه شوند که یکی از آنها بحث بازار سرمایه است.

وی افزود: در سال‌های اخیر افراد زیادی از سرمایه‌گذاری در این بازار متضرر شده‌اند، بنابراین آرزوی مردم ایجاد ثبات و امنیت در این بازار است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری با توجه به وجود سرمایه مردمی در این بازار در اظهار نظر در مورد بازار سرمایه دقت و احتیاط کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه های مردم در بورس نباید با انتخاب کاندیداها و رقابت های سیاسی تحت الشعاع قرار گیرد، کوچکترین برخورد مسئولان بر سفره مردم تاثیر می گذارد.

مقصودی افزود: نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید در رقابت ها حد و مرز نظرات خود را رعایت کنند، به ویژه در مورد مسائل اقتصادی از جمله بازار سرمایه، جایگاه خود در بورس و سرمایه های مردمی باید بر اساس واقعیت های موجود باشد و از کارشناسان مشورت بگیرند. نه فرصت ها و برنامه ها چون سرمایه مردم را در این بازار به خطر می اندازد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا