اخبار اقتصاد ایران

سرمایه‌گذاری صنعتی ۳۵۰ میلیاردی در شهر صنعتی رشت | افتتاح کارخانه محصولات سلولزی و

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، طرح توسعه شرکت پاک پارس پرند تولیدکننده محصولات سلولزی و پلیمری با ظرفیت تولید سالانه ۲۸ هزار و ۶۵۰ تن در صنعت به بهره برداری رسید. شهر رشت.

ایران تحلیل، «داود منظور» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مراسم افتتاحیه این واحد تولیدی گفت: رشد کشور زمانی اتفاق می افتد که صادرات حداکثری داشته باشیم و ارزآوری صورت گیرد. برای کشور ساخته شده است.”
وی افزود: سیاست دولت تداوم احیای واحدهای تولیدی است، اقدام استاندار گیلان برای احیای واحدهای استان قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: سازمان برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی آمادگی دارد، هرچند سیاست دیگر دولت کاهش نقدینگی است، اما تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از دیگر سیاست های شورای پول و اعتبار است.
لازم به ذکر است میزان سرمایه گذاری این پروژه ۳۵۰۰ میلیارد ریال و میزان سرمایه گذاری ماشین آلات ۱۷۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۴۰ نفر می باشد و در مساحتی بالغ بر ۱۲۲۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

افتتاح کارخانه سلولزی و فرآورده های بهداشتی در محل واحد صنعتی تعطیل شده

تیمور پورحیدری در حاشیه افتتاح این واحد گفت: واحد صنعتی افتتاح شده با سرمایه گذاری بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان در زمینه تولید انواع محصولات بهداشتی و سلولزی پرمصرف به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه این کارخانه در محل ۲ واحد صنعتی تعطیل شده با عزم و اراده سرمایه گذار جدید افتتاح شد، افزود: با افتتاح این واحد صنعتی زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۱۵۰ نفر از جوانان این شهرستان فراهم شده است. مرز و بومر تولید کننده انواع دستمال کاغذی و دوقلو و دستمال; دستمال کاغذی و پوشک بچه از جمله محصولات این شرکت صنعتی می باشد.
مدیر کل سمت گیلان ایجاد کارخانه فعلی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در شهرک صنعتی رشت را برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر واحد فعلی، سرمایه گذار پرتلاش و جاه طلب این کارخانه موفق به توسعه دیگری شده است. پروژه در مجاورت واحد فعلی با پیشرفت ۷۵ درصدی و ۱۰۵ نفر در دست ساخت پیش بینی شده است و انشاالله تا دو ماه آینده آن پروژه صنعتی به بهره برداری می رسد.
به گفته مدیرکل گیلان بیش از ۱۱۵ واحد صنعتی از ابتدای دولت سیزدهم در مناطق مختلف گیلان راکد و تعطیل شده اند. احیا و به چرخه تولید بازگشت.
لازم به ذکر است این واحد تازه افتتاح شده در محل واحدهای تعطیل شده گلفام سازان و شایان گستر که فعالیت محدودی در زمینه کاغذ، مقوا و دستمال کاغذی در شهرک صنعتی رشت داشتند ساخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا