ارزهای دیجیتال

سرمایه‌گذاری 28 میلیون دلاری یک شرکت کره‌ای در پروژه‌های کریپتویی

به گزارش ایران تحلیل، شرکت هشد با وجود چالش های فراوان در زمستان طولانی بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری های جدید و موفقی در پروژه های زیرساختی بلاک چین و بازی انجام داده است.

تمرکز این مجموعه بر روی سرمایه گذاری های اولیه با پتانسیل جذب کاربران بیشتر از طریق تقویت زیرساخت بلاک چین و یکپارچه سازی محتوا و مالکیت معنوی (IP) بود.

در مجموع، Hashed 29 سرمایه گذاری با توزیع نسبتاً یکنواخت در بخش ها انجام داده است. زیرساخت‌های بلاک‌چین و بازی‌ها هر کدام ۲۱ درصد از سرمایه‌گذاری‌ها را به خود اختصاص دادند، در حالی که استارت‌آپ‌های IP و مرتبط با محتوا ۱۵ درصد از تخصیص را دریافت کردند.

علاوه بر این، هشد در انواع استارتاپ‌های اولیه سرمایه‌گذاری کرده است که می‌توانند از زیرساخت‌های بلاک چین در زمینه‌های مختلف مانند پلتفرم‌های O2O و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی استفاده کنند.

سرمایه‌گذاری‌های بعدی این شرکت کره‌ای در شرکت‌هایی مانند Archway، یک پروژه توسعه‌دهنده DApp مبتنی بر Cosmas، Payhere، یک پلت‌فرم POS تلفن همراه و یک پروژه غیرمتمرکز نگهداری دارایی‌های دیجیتال بوده است.

این شرکت با سرمایه‌ای که مدیریت می‌کند، در استارت‌آپ‌های داخلی و خارجی متعددی سرمایه‌گذاری می‌کند و در فعالیت‌هایی برای ارتقای توسعه اکوسیستم وب ۳ مشارکت می‌کند. سبد شرکت های سرمایه گذاری شده از طریق صندوق های ۱ و ۲ به ۸۶ می رسد.

افزایش سرمایه گذاری در پروژه های کریپتو

در طول سال، چندین شرکت سرمایه‌گذاری‌شده در Hashed عملکرد قابل‌توجهی داشته‌اند. Aptos، یک بلاک چین لایه ۱، به طور مداوم بیش از ۲۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه (TPS) با ۷.۳ میلیون کیف پول فعال انجام داده است.

پروژه های دیگر عبارتند از Story Protocol. این پروژه اولین هکاتون خود را با موفقیت برگزار کرد و نسخه آلفا محصول خود را روانه بازار کرد. Dune، یک پلت فرم تجزیه و تحلیل داده روی زنجیره، موقعیت پیشرو در بازار را حفظ کرده است، در حالی که صرافی غیرمتمرکز dYdX بالاترین حجم معاملات را در میان DEX های غیرمتمرکز دارد و امکان حاکمیت غیرمتمرکز را فراهم می کند.

علاوه بر سرمایه گذاری، Hashed به طور فعال در اکوسیستم Web3 از طریق تعدادی از مشارکت های شرکتی مشارکت دارد. این شرکت حامی مالی حدود ۸۰ جلسه از جمله هکاتون برای دانشجویان دانشگاه بوده و در کنفرانس های بلاک چین مشارکت داشته است.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا