ترندهای روز

سرنخ‌های جدید از درگذشت ستاره فرندز

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

حداقل یک نفر در ارتباط با اوردوز و مرگ متیو پری دستگیر شده است. خبرگزاری آسوشیتدپرس دستگیری این فرد را به اتهام فروش کتامین یا مواد مخدر دیگر به بازیگر «دوستان» تایید می کند. مقامات لس آنجلس به زودی در یک کنفرانس مطبوعاتی جزئیات بیشتری را ارائه خواهند کرد.

سرنخ های جدید از مرگ ستاره Friends

پری در ۲۸ اکتبر سال گذشته در جکوزی خانه خود در لس آنجلس غرق شد. طبق مدارک پزشکی، مرگ پری به دلیل مصرف بیش از حد کتامین تصادفی اعلام شد و پرونده او در ماه دسامبر بسته شد. اما در ماه مه، اداره پلیس لس آنجلس اعلام کرد که در حال همکاری با اداره مبارزه با مواد مخدر برای بررسی بیشتر مرگ این بازیگر در مصرف بیش از حد دوز است تا مشخص شود چگونه کتامین در دستان پری قرار گرفت.

باور عمومی بر این است که پری قبل از مرگش الکل و مواد مخدر را کنار گذاشته بود. چند ماه قبل از درگذشت، او از تمایل خود برای کمک به افرادی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند صحبت کرد و در کتاب خاطراتش (دوستان، عاشقان و چیز وحشتناک بزرگ) جزئیات زیادی از زندگی خود با مواد مخدر و الکل فاش کرد.

جنیفر آنیستون در مصاحبه ای با ریس ویترسپون برای Variety گفت که پری چند ساعت قبل از مرگش “خوشحال” و “سالم” به نظر می رسید: “می خواهم مردم بدانند که او واقعا سالم بود و قرار بود سالم باشد. او به دنبالش بود. او برای سلامتی بسیار تلاش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا